Osaatko itse kutoa villasukat?

Minä osaan, olen kutonut myös ystävilleni.Tänätalvena niille on ollut käytöä.

Avainsanat: villasukka lämmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 09:45

Kyllä kudon niitä ympäri vuoden lahjoiksi ja lahjoituksiin.

Kysyjän kommentti

Minulla on villasukat jalassa aina,kun olen kotona ja yö sukat erikseen.Osaan myös itse niitä kutoa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 09:53

ei ole tarinnut opetella,
äitimuori on kutonut niitä sellaisen varaston,
että vaikka eläisin sata vuotiaaksi, perinnönjaossani on vielä iso laatikollinen käyttämättömiä villasukkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 09:53

Osaan neuloa villasukat.Olen neulonut itselleni, tutuille ja niitä on mennyt myyntiin tuntemattomille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:13

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:15

Osaisin jos katsoisin vähän ohjeita, kun ei ole tullut neulottua sukkia pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:22

tänä talvena kutonut jo ainakin 10 paria sukkia , pitkävartisia sekä lyhytvartisia .. eniten tykkään sukassa kutoa sitä kantapäätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:25

Joskus lapsena tein pätkän toisen aloittamaan sukkaan.
Kyllä sellaiset varmasti syntyisivät jos olisi pakko, mikä ei ole kovin todennäköistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:08

Tänä talvena on tullut neulottua 7 sukat. Yhdet on vielä kese. Itelle ja tutuille oon tehnyt. Lämpimin ajatuksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:17

Uskoisin osaavani ohjeista katsomalla. Muutamaan vuoteen ei ole tarvinnut. Myyjäisistä ostin parit miesten villasukat kokoa ehkä 43. Oma aikani ei riitä kutomiseen (Napsuttelu on kivempaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:28

Opettelin ekalla luokalla virkkaamaan mutta ei villasukkia vissiin virkata...?Onpas teitillä tänään villaisia kysymyksiä..;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2010 - 11:30

Pienen haparoinnin jälkeen onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 14:30

Sehän opittin jo kansakoulun alaluokalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 14:35

Osaan ja hyvät vinkit, mistä etsiä ohjetta kantapään tekoon,sain täältä Napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:13

en osaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.01.2010 - 22:35

Opin jo lapsena tuon ylen hyödyllisen taidon. Meillä kuluttajia riittää lähiperheissä.