Joko kävitte matkamessuilla?

Minä viihdyin tällä osastolla; Lappi luo outoa taikaa.
www.tunturi-lappi.fi/index.php?id=5_27

Lisätty: 23.01.2010 - 09:18

Oli siellä caravaanareiden kerros myös, tosin jäi käymättä kun olin kiireen rajan tuolla puolen.

Lisätty: 28.01.2010 - 13:53

www.kaleva.fi/plus/Komea-hip...lta/812210

Avainsanat: jänkhällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 09:39

eilenhän siellä puoli päivää hurahti
kotimaisia alan yrittäjiä oli ihan mukavasti mukana
iltapäivällä kun tilaisuus aukesi kaikelle kansalle,
hulina meni sellaiseksi että piti karata blineille

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 01:05

En ole käynny ..enkä mene..ei kiinosta ja sillä sipuli..pääsen ilman messuja hyville metkoille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 01:07

Ei tule käydyksi noilla messuilla.
Veri vetää etelään, ehkä lopullisesti, josta sitten voi käydä "lomalla" lapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 01:08

En tunne tarvetta täältä lähteä noille messuille.Lapinmaa kiireenrajan yläpuolella on tullut melko tutuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:24

Mie olin jo torstaina.
Se oli ns. ammattilaispäivä, vaiika en olekaan alan ammattilainen,
sain lipun kutsulipun lahjaksi. silloin ei vielä ollut ruuhkaksi asti porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 14:53

Jätän väliin, teen matkat ilman messuja.
Voisi olla eri asia jos matkaa paikalle olisi vielä 5km, nyt kun on se lukema on 500km niin se rajoittaa melkoisesti.