Kuka maksaa taxi kyydin? Kun ei linja-autoa tullut,mikä oli aikataulussa..oli pakko soitaa taxi..ja päästä hammaslääkäriin.

Lisätty: 22.01.2010 - 23:41

Lisään vielä en ollut ainoa..joka jäi pois kyydistä...JA POHJOLAN LIIKENTEELTÄ VÄITETÄÄN::ETTÄ KYLLÄ ON ON LINJA LÄHTENYT MEILTÄ..JA LÄHDEN PÄÄTETEPYSÄKILTÄ..MUTTA MIHIN AIKAAN LÄHTI????

Annoin palautteen POHJOLAN LIIKENTEELLE TÄSTÄ ASIASTA ,,TULI VASTAUS minulle TULEE ILMOITUS;;KUN KÄSITELLÄÄN ASIA::
Enkä ollut ainoa joka jäi tunne pakkaseen..???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 15:35

Jos sinulla on taksimatkastasi kuitti, niin linja-autoyhtiö maksaa viulut. Kirjallinen selvitys firmalle, sekä kuitti mukaan. Pitäisi riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.01.2010 - 23:21

Epäilen ettei kukaan. Kaupunkiliikenteessä nuo myöhästelyt ovat varmaankin tavanomaisia. Mutta voithan sinä kysyä liikennöitsijältä sitä asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 01:16

Näillä pakkasilla bussitkin on kovilla ja mikäli liikkeenharjoittaja ei tule vastaan nii edullisin vaihtoehto on varmaan kärsiä nahoissaan niin väärin kuin se onkin.Tuskin kovin suresta raha.määrästä on kyse että kanattaa viedä asiaa tuomioistuimeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 08:39

Pyysithän taksikuitin? Ja onhan Sinulla tosite hammaslääkärissä käynnistäsi?
Ano Kelalta matkakorvausta, jos taksin hinta ylittää omavastuun, muistaakseni jotain 9 euroa yhdensuuntaista matkaa kohden. Kela korvaa omavastuun ylittävän osan sellaisestakin taksilla-ajosta, joka johtuu liikenteellisistä syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 09:24

Liisukka tais maksaa jo. Vai veikö taksi ilmasek?

Pohjolan Liikenteen tallissa on katto korkealla ja täynnä tähtiä. Kehui naapurini kun pihallaan bussia käynnisti 50-luvulla. Tais jo silloin lukea kyljessä tuo teksti.

Lisätty: 23.01.2010 - 10:08

Liisukka kävi niin kuumana että nosturi syttyi tuleen Kotkassa eilen!
yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 09:27

Yleensä ne menee omaanpiikkiin,kelean omavastuukin on tosi iso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:00

Bussikuski valisti että kyllä taksilasku maksetaan kun bussissa oli väärä numero jäänyt ylös ja näin jäin kotiin menevästä bussista. EN USKO TÄHÄN millä mä olisin todistanut tapahtuman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:19

Sinä