Mitä häiriöitä on Napsun sivuilla nykyään..Onko niin paljon ruuhkaa,että sivut ei aukea,on käynty nyt useamman kerran?

Nyt ihan lähiaikoina..Mitäs sanoo ylläpito,mistä johtuu..olisi kiva kuulla..missä vika..kun ei pelaa????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 23:18

Tuli illalla teksi "napsu on poissa käytöstä päivittelyn" takia!
Vedin pienet sikeet ja ihmettelin enkö sulkenut konetta kun heräsin. Jo vain toimii!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 22:29

Napsussa oli uusi päivitys, niin ilmoittivat, nyt taasen toimii hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 22:46

nyt ei minul ole ollut vaikeuksii , mut yks päivä oli..eivät sivut aunneet kunnolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2010 - 23:02

Ei nyt ole ollut häiriöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 23:10

Hyvin on toiminu