pisin aika jonka olet valvonut yhteen putkeen?

miulla 38h

(kategoria? valitsin vaan jonkun)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 15:06

Reissussa puolitoista vuorokautta ei ole mitenkään poikkeuksellista, pahimmillaan (kun kaikki tökki) meni reilusti yli kaksi vuorokautta. Tunteja ei ole tullut laskettua, mutta eiköhän tuo 50 tunnin raja ole tullut ylitettyä.

Lisätty: 12.08.2008 - 08:44

Kasvuiässä tuo valvominenkin taitaa olla vähän toinen juttu kuin aikuisella, ja tuskinpa sitä noin ennätysten tekomielessä kenenkään kannattaa harrastaa.

Jos tuo PinkPandan kertoma väite aivojen vanhenemisesta pitää paikkansa, minulla täytyy olla jo yli 1000 vuotiset aivot, siltä se välillä tuntuukin. mutta pärjäillään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 22:02

49h tuli valvottua nuorempana ja koko ajan muutamaa vessassakäyntiä/pitzan hakua lukuunottamatta tykitin runescapea. ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 10:25

nuorena valvoin monta kertaa 26 tuntia kun töissä oli kiirettä,ja luuli että kiire loppuu tekemällä.nykyjään on huomannut,että kiire lisääntyy mitä enemmän teet,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 14:34

Mä en oo putkeen nukunu (yleensä sängys) hehe.. ei vaiskaan 24h taitaa olla paras, ja pillkimiseks on varmaankin menny se loppupuoli, tosi tämä sillon nuorehkona (ja viehkona).....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 16:14

Yli 36 tuntia. Uutenavuotena ja Juhannuksena tulee valvottua. Ja sillonkin jos pian tapahtuu jotakin kivaa joka on itsestään todella jännittävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 00:29

Suomen armeijan palveluksessa tuli johdettua jotain taistelutointa kolme ja puoli vuorokautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 09:55

Olen koulutukseltani sairaanhoitaja ja on työvoimapulaa.Menin yövuoroon 20.30,aamuvuooon ei tullutkaan tarpeeksi porukkaa,joten tein päivävuoron 07.00-15.00 .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 18:42

En ole kauhean pitkään ikinä valvonut... se pitikesällä tehdä, mutta eipä tullut tehtyä :D

Kuulin jostain, että kun valvoo yhden yön, aivot vanhenee 40 vuotta. Sen takia en olekkaan paljoa valvonut! :D