Paras hinta-laatusuhde taulutelkkareissa, mitkä merkit?

Mikä mielestäsi, tai kuulemasi (kamut) taulu-tv ois paras hankkia, jos nyt sellasen hankkis, noin hinnan, kuvalaadun ja kestävyyden suhteen, jossa ois myös teksti-tv??
saispa olla jopa halpa sellanen .....kumminnii ja mieluiten....

Avainsanat: taulu-tv teksti-tv hinta-laatusuhde halpa kuvan laatu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 21:47

mie en noist merkeist tiiä enkä niitten kestävyydestä. mut meil on samsungin taulu-tv 40t. on siin ihan hyvä kuva ja teksti-tv löytyy. hintaa en nyt muista mut ei liian kallis eikä kyl ihan halpakaan, ku kuitenkin aika iso kuvaruutukin. philipskin varmaan ihan hyvä tai sony...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 23:06

Sony ollut kohta kaks vuotta, ei halvin mutta ei ensimmäistäkään vikaa tai moitteen sijaa
(vaikka itse en niin kovasti katselekkaan, niin kyllä se taitaa meillä olla auki siinä 10t/vrk)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 23:58

Paras hinta/laatu suhde riippuu paljon mallista ja on myös vähän mielipidekysymys.

Suosittelen näitä isompia nimiä (sony/philips esim. mitä tässä mainittiin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 18:44

Sanon sen, että odota olymbialaisten jälkeen, jolloin telkkarit varmaan halpenevat, niin ei siitä hinnasta niin huoli. Kysy myyjältä etukäteen, vaikka ;P