Katsoitko eilen kakkoselta satuhäät,jos niin mitä mieltä olit morsiammen puvusta?

Lisätty: 22.01.2010 - 10:13

Ahtaus ennätys luulis olevan vaikeaa.

Avainsanat: kuristumis vaara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 20:20

Oli tissit kaksinkerroin ja epäsopiva väri. Eipä sulhasen pukukaan järin hieno ollut

Kysyjän kommentti

Kerrassaan kamala ilmestys.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 10:11

En katsonut, joskus kun tuo tositv-homma lakoi , katsoin lähinnä uteliaisuudesta... mutta en kestä katsoa tuollaista! Kova hinku on taviksilla julkisuuteen kun täytyy pitää TV-häät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 10:25

no voi et unhottus , kun oli taas känny kännys silloin ja kanavakin oli eri...mit lie isäntä seurant...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 14:04

Totta maar katsoin ja katsomista riittikin...meinaan tämän morsmaikun rintamilla....Pari palloa sieltä kaula-aukosta kovin pyrki ulos....muuta en sitten nähnytkään...;-).En tiedä onko näillä pareilla kova hinku julkisuuteen mutta kyllä yle maksaa kaikki viulut ja sen lisäksi pienen palkkion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 17:54

Äiti ei anna valvoa ku yheksään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:36

Ei näyttänyt hyvältä morsiamen hääpuku yläosastaan.