Nukutteko yönne hyvin?

-Miten teillä on illalla nukahtaminen, minä itse nukahdan hyvin,
ei varmaan mene yhtäkään minuuttia, mutta jos päivällä päikkärit otan
niin en saa illalla mitenkään unta. Muuten kävelylenkki auttaa illalla nukahtamiseen
hyvin kun lenkin suorittaa vaikka 2-3 tuntia ennen. Kevyt iltapala auttaa myös
hyvän yöunen saamiseen, esim. omatekoiset salaatit on hyviä.

Avainsanat: ei ollut sopivaa kategoriaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 08:07

taaskin tuli nukuttua hyvin, niinkuin tavallisesti,
nukahdan suunnilleen samantien kun nukkumaan menen,
yleensä kuuden tunnin päästä herään pirteänä ja hyvin levänneenä,
eikä siihen mitään erityiskonsteja tarvita ja vaikka olisi tullut otettua päikkäritkin, ei se tahtia haittaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.01.2010 - 23:32

Välillä en nuku ollenkaan, ja sitten toisinaan liiankin hyvin. Kovin on vaihtelevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 01:58

vaihtelee.kun laitan kelloradion auki niin en tiedä milloin olen nukahtanut tosin joskus yöt menee valvoessa kun ajatukset kiertää kehää siksi musiikki on hyvä unilääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 05:17

useimmin nukun huonosti, mut olen kans huomannut ,jos nukkuu päikkärit, niin ei nukukkaan kunnolla ja kyllä liikuntakin auttaa uneen sekä pieni iltapala...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 05:55

Joko nyt on ilta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 08:17

Olen ollut aina huono- ja herkkäuninen ja heräilen paljon. Saan kuitenkin nukutuksi ihan tarpeeksi, kun kaikki pätkät lasketaan yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 08:21

Nukahdan yleensä nopeasti mutta jos sitten satun heräämään keskellä yötä, en meinaa millään saada unta uudestaan. Kaikki asiat vaan alkavat pyörimään mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 08:57

En tiedä mikä on hyvin njukkumista, eilen menin 7 (19) uutisten jälkeen selkää oikasemaan. Heräsin n. klo 23 tässä myllyssä oli virta ja sekin nukkui. Herättelin ja katselin Hornetin putouspaikan kartat ja kuvat, harmittava takapotku ilmavoimille, sekä mitä muuta huimaa on tapahunut maailmalla kuin Hirvosen kyyti Montessa.
Sitten uudelleen pehkuihin puolen yön jälkeen ja juuri ennen klo 9 täytyi mennä "lasta kurittaammaan". Oliko hyvin nukuttu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 09:17

Kohtalaisesti, useimmiten.
jos olis jostakin asista kade jollekin,
niin ne olisi sille joka nukahtaa heti ja nukkuu ain yönsä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 09:49

En nuku oikein hyvin..kun heräilee useamman kerran yön aikana..sitten alkaa pyörimen sängyssä..ja aikani pyörin..jos ei uni tule käyn jotakin syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 10:05

Nukun melko hyvin. Ennen nukahdin aina heti, kun menin sänkyyn mutta nykyään nukahtaminen ottaa noin puoli tuntia suunnilleen, joskus taas ei meinaa saada unta millään ja päiväunilla on tähän vaikutusta. Heräilen ja pyörin monta kertaa yössä mutta saan yleensä heti uudestaan unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 10:53

Pimeäänaikaan nukun aikahyvin,mutta kesäöiden valoisuus häiritsee untani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 10:57

Yleensä nukahdan tosi hyvin.jos taas mieltä painaa joku asia niin silloin en ihan heti uneen pääse.Miulla pitää olla pimeä huone että saan unesta hyvin kiinni.Kesällä kun on valoisaa sit on hankalaa päästä uneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 18:03

Yleensä minua alkaa väsyttää siinä yhdeksän aikoihin. Menen sitten nukkumaan, herään pari kertaa yössä, mutta jatkan uniani, ja aamulla 8-9 välillä nousen. Poikkeuksiakin on, mutta tämä on yleisin unirytmini. Tapanani ei ole myöskään nukkua päikkäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 18:26

Vaihtelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 19:17

Nukun oikein hyvin ja nukahdan heti kun pääni tyynyn painan, herään silloin tällöin kerran yössä, mutta kun ei katso kelloa, eikä ala ajatteleen mitään syvällisempiä tai mieltä askarruttavia asioita.. niin unimasa tulee taas heti, ite tarvitten ainakin työpäivinä yönia 8-9 tuntia, muuten on niin rätti poikki olo, ja ajatus ei luista, jos ei töissä, niin sitten aamusella herätessä ärrin murrin olo - miksen menny aikasemmin nukkumaan?? Viikonloppuisin saatan valvoa 22-24 asti, mut sitten voikii lötkötellä aamu 8-9 asti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.01.2010 - 22:56

Voi kun voisikin nukkua yönsä kunnolla. Tahtoo olla katkonaista, tunti kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 00:00

Jos jää ulkoilu päivänaikana. Niin ompa vaikea yö.Mutta jos käyn hiihtämässä tai kävelyllä pakkasellakin ,niin kylläpä uni maittaa. Mutta en kyllä ota päivänokosia. Sit menee överiks.Ilta syömisessäkin olen tarkka.Ei mitään raskasta eikä suurta määrää.Sit vielä ,hampaat tarvii pestä.
Mikään tekemätön ei vaivaa.............Kaikki ok ei tule unikuviakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 14:08

Kun täällä korvessa asuu niin linnutkaan ei tänne eksy joten mölyhaittaa ei ainakaan ole. Joskus voin päivällä torkahtaa, mutta tietoisesti en käy nukkumaan koska kyllähän se silloin on yöunista pois.