kevät, kesä, syksy, talvi?

mistä vuodenajasta pidät eniten?

miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 20:41

Kesää aina ootellaan, jotta vihdoinkin tulis sitä lämmintä ja aurinkoista.
Syksy on toisaalta mukavaa aikaa kun energia lähtee virtaan, ei liian kuuma ja jaksaa taas tehä sisätöitäkin, värikäs ruska ja luonto menossa nukkumaan.
Talvi taas sitten, jos lunta ja sopivat kelit, niin niin voi miten kaunista (kunhan ei 20-30 pakkasta)
Mutta jotenkin oma mieltymys on kevääseen; Pimeä aika takana, ja saa nähdä jälleen kuitenkin luonnon lähtevän kasvuun, ja mitkä vihreät vehreät värit!, vaikka välillä talvella jo mietti et tuleekohan sitä vehreyttä, mut aina se vaan tulee ja sit vielä koko kesä edessäpäin....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 18:55

Kevät on mulle se numero ykkönen. Luonto herää taas eloon, maa tuoksuu, puut alkavat vihertää ja kukat puskevat sitkeästi mullasta läpi. Ainoa haittapuoli on siitepölyallergia, mutta siihenkin on lääkkeet kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 18:57

kevät.
luontokin herää talviunesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 21:52

Syksy tietysti, koska sillon on synttärit ja koulut alkaa. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 23:48

Kyllä se intiaanikesä on jotenkin sykähdyttävin, samantekevää onko maalla, merellä vai kaupugissa. Aina yhtä iso yllätys, eikä satu turhan usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 08:27

Jokaisesta pidän.

Kesällä vihreys, kukat, lämpö. Syksyllä kuulas viileys, ruska, sateet ja tuulet. Talvella lumiset puut, lumisade, pakkaset. Keväällä heräävä luonto, lumen sulaminen, muuttolinnut, poskia hyväilevä aurinko, voikukat jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 16:16

Kevät. On mun synttärit, koulutloppuu ja kasvit alkaa itää ja kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 00:31

Yhdestä kerrallaan.
Sellainen Suomen ihana vuoden kierto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 01:12

Talvi; Villavaatteet, isot hanget, joulu, lumimajat, lumilyhdyt, talviset metsät, kylmä, punaiset posket, pimeä, höyryävä hengitys, lumipyry, jäljet, jää,...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 19:37

Oikeastaan tykkään kaikista vuodenajoista. Tsekkaa velmun vastaus, niin tiedät miksi tykkään talvesta. (+ kaikki ihanat talviurheilut!!) mutta nykyään ei ole talvesta iloa (V***n saastuttajat!!), mutta kesä on ihana kun on lomaa. syksy on ihana, kun on kivan viileää, sadetta, lehdet pöllyävät... näkee kamuja ;)
Ja kevät on mieluisin. tuikku kertoo vastauksen ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 10:32

Keväästä ja kesästä. Paitsi tästä kuluvasta kesästä en tykkää, sataa melkein joka päivä.