Kärsitkö usein suonenvedosta??( Eli lihaskramppi?)

.Nyt on vuodenverran ollut jatkuvia kramppeja pohkeissa ja jalkaterissä....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 17:30

kyl juu ..vesijumpas se on oikeinkin kiusallinen , mut ota suolaa hieman ja perään vettä, niin loppuu krampi tätä suositteli lääkäri ja meil on tuol uimahallis oikin ollut suolapurkkikin sitä varten ja itse pidän pesuaine pussukas ain suolaa mukana .. tämä on kyl aika tepsivä ja halpa apu , mut en ole varppi , josko se auttaa sinul, mut kokeilla aina voi...sekä tuo mangesiummi on kans hyvä apu..kylmägeeliä käytän kans sihen kohtaan mis vetää suonta , varsinkin yöllä , jos herään suonen vetoon.. niin pöydällä on aina sitä tuubis saatavilla ja sekin auttaa ...kokeileppa vuon..

Kysyjän kommentti

Kiitos neuvoista..nykyään vasta alkanut näitä suonenvetoja ilmaantumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 17:01

En kärsi enää, kun olen syönyt vuosikaudet magnesiumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 17:09

Kyllä aina silloin tällöin, mutta kuvittelen magnesiumtablettien auttava, kun vain muistaisi ottaa niitä.
Toiset väittävät, että tavallinen suolakin auttaisi, ripaus kämmeneelle ja nuolee siitä. Tutulla on aina suolapurkki yöpöydällä.
Johtuukohan nykyään jo liian vähäsuolaisesta ruuasta ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 17:55

En. Raskausaikana vaivasi kovastikin. Syön myöskin mangnesiumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 18:42

JOSKUS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:09

Silloin tällöin vetää suonta ja se on aina yhtä epämiellyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:11

Käytän säännöllisesti magnesiumia.Eipä ole suonenvetoa juuri ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:15

Nuorena sitä vaivaa oli, vuosiin ei ole enää ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2010 - 19:17

Joskus, mutta en vaivaksi asti siitä kärsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:23

Miulla oli viimekeväänä kamalia kramppeja jaloissa yöllä,mutta ostin Diaspolaria apteekista ja krampit ovat pysyneet poissa.Miulle aikaisemmin auttoi karkea suola,mut silloin keväällä ei enää auttanut.Aloin oikein pelätä nukkumaan käymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 20:15

Varpaista ja pohkeista joskus vetää suonta. Pelkkä magnesium ei imeydy (kunnolla?), se vaatii kaveriksi kalsiumin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 20:34

Magnesium auttaa, mutta ensiapu on suolaa kopraan ja nuolaisu. Helpottaa suht äkkiä. Lämmin tekee myös gutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 21:38

Aika usein illalla ja yöllä jalkapohjista. Tuota suolaa pitää muistaa kokeilla. Kiitti vihjeistä. Magnesiumia sisältyy kyllä vitamiinitableteihin joita syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 22:02

just ny ku naapuri vaimo tuli vilvottelee saunast ilkosillee pihal ni keskimmäisee jäsenee tul armoton veto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 22:15

Vänkärille 10 pistettä ja papukaija merkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 10:12

Kyllä joskus, liittyy verenkiertoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 11:02

En enää koska minulla on ollut käytössä jo monta vuotta mangnesium tapletit juuri nohin Lihaskramppeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 00:21

Minulla oli korkea kolestrooli ja sen aikana säären takaosa kramppasi ja oli kipä .Tein ruokavalio remontin . Eikä enään ole vaivannut.Mutta en käytä mitään kolestrooli lääkettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 13:29

Erittäin harvoin, mutta nivelsärystä päivittäin.
Nivelet olivat jo hyvin nuorena arat ja särkevät ja vuodet ovat vaan pahentaneet asiaa.