Mistä voisin ostaa Suomenkilisen Skoda Felicia korjausoppaan ?

Autoni on Skoda Felicia 1,6 vm. 1999

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 09:49

Olisko tuolla;
Korjausoppaat. Skoda Felicia. 120 €. Oy JR-Center 019-2416100.

Imuroi netistä ja siita voit kääntää vain kulloinkin tarvitsemasi osan suomeksi.
(Englannissa näkyy olevan).

Lisätty: 22.01.2010 - 10:41

translate.google.fi/translat...p%2Bmanual

Kysyjän kommentti

Kiitoksia, eipä Suomenkielistä opaskirjaa taida helposti löytyä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 15:32

kilistä en tiiä, mut lataa tuolta

ineedfile.com/skoda-manual-1999

Lisätty: 21.01.2010 - 20:37

käännöskone on olemas. Ja jos joku ite vörkkii bibigan kans, niin osaaha sitä jo pienel viivel lontoonkin kielellä, eikös nii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 15:43

kirppareilakin on ollut sellaisia joitakin, autojen ohjeita .. ainakin turuus.. oon nähnyt , mut tierä sit onk enään, tai miten ois huutonet .net tai oikealt yläpalkilt ...etsien, myynti pisteitä...keltanen pörssi ..sielt voisit kans löytää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 16:00

Taitaa löytyä vain englannin kielisiä
Prisma, Motonet, Biltema, ym autotarvikeliikkeet myy Alfamerin kirjoja 27,50€
Skoda Felicia 1.3,1.6, 1.9D 95-01
entä www.metroauto.fi
suomeksi vain: Skoda - Itäautoista arvostetuin, Autot Suomessa osa 4
Tuotekoodi: S104 Kieli: suomi Tuoteryhmä: Alfamer -kirjat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 17:05

www.autovahinkokeskus.fi/
Tuolta voit saada suomenkielisen, jos sillä hetkellä varastossa on. Nyt ei näyttänyt olevan, mutta tarkkaile tilannetta. En tiedä, mahtavatko ottaa varauksia? Kannattaa kysyä.
Purkamoista ylipäätään niitä löytyy. www.inoa.fi/yrityshakemisto/...purkamoja/
Siitä vain soittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 01:04

Neljä pyörää ja loota. Löysin Ocatavialle korjausoppaan www.adlibris.com/fi/product....9524720639 ja Felicialle englanninkielisen www.adlibris.com/fi/product....1859609376 Kirjastossa on takuuvarmasti lainattavissa, kun kerran Octaviastakin löytyi kyseisen aikakauden opas suomeksi. Katselin niitä silloin, kun ostin Fabiani