Tämä ei ole varsinaisesti kysymys...

Niin olen flunnsassa eilen kun olin elokuvissa niin elokuvan aikana rupesi heikottamaan 8(.Niin voisiko joku ystäväällisesti pyytää täälä napsussa minua kamuksi ja jutella minun kanssani?Voi nekin jutella tietty ketkä on jo minun kamujani :)

ps.eihän sitä tiedä jos hyvällä juttuseuralla kipeä olo häviää :D.

(ilmoittakaa tänne jos voitte jutella/ollakamuja)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 14:48

Parane pian, terveisin Mariaana ja Vilma-kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 12:59

kyl mää ainakin, jos sit ei olla jo, mut luulen kyl,et tahtoisit hieman nuorempii .. mut kamuja olaan jookos, kuin ananas ja kookos ..pranemisia sinulle pikaisesti :) t. ciby ja karvaset ystäväni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 13:47

Tuossa ylhäälläkin lukee napsu /vastaukset, joten ei se mitään vaikket kysykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 14:09

Niin liikuttavan kivasti kirjoitit...;-).Paranet varmasti pian kun niin kultaisen oloinen oot! ;O

Lisätty: 21.01.2010 - 14:16

Ps.Terveiset Toivolle!Toivon kanssa köllötellessä olo varmaan paranee...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2010 - 14:56

Parhaiten paranet, kun pysyt sängyssä peittojen alla, ja yrität nukkua. Muista juoda välillä. Flunssassa on juominen tärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 16:47

Paranna nyt itsesi ensin kuntoon ..jos niin heikossa kunnossa..ja sitten etsit vasta juttukaveria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:10

Paranemisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 20:16

Pikaista paranemista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2010 - 20:41

Minäkin olen sitä mieltä että jaksaaksesi seurustella sinun on ensin tervehdyttävä kunnolla. Ota jotain kivaa lukemista ja laita hyvää musaa hiljaisella äänellä soimaan ja mene lepäämään. Voimat paranee ja flunssakin katoaa ennenkuin edes huomaatkaan. Pikaista paranemista sinulle.