päivää napsulaiset .. ois yx pien pyyntö, voisix te lähettää mul energeenii , ku oon ihan plääh.. plööh ..saamaton ku raato ?

nyt tarvis virtuaali virtaa monta tuhat ampperii .. kiitokset etukäteen.. jään nyt tähän ooteleen .. :)

Lisätty: 21.01.2010 - 13:00

kiitos maarot3 jo hiukka tuntuu tulevan.. mut lisää mahtuu viel :))

Lisätty: 21.01.2010 - 15:50

oi miten ihanii kamusii tääl napsus , het alkoi vaikuttaan ja oon ollutkin , kuin pien työmyyrä .. ja kiitos rakkaus energiast sekin jo tuntuu .. nyt on hyvä ja enrginen olo tääl peimarin takametsis .. ja aurinkokin tuolt taivaalt pilkahti , muistuttaan kevään tulosta .. jot ISO HALI NAPSULAISILLE .. tiesinhän et, te ette jätä ystävää energitta :) rallaa -lal-laa ja lauleskelee nyt ommellessaan.. :)

Avainsanat: enerkiaa ladataan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 14:52

Pyppe täällä hei! Mää oon annakaisun pehmohiiri. Mulla on neljä tassua, joissa on erikoisvoimia: yx on rakkaustassu, toinen unitassu, kolmas parannustassu ja neljäs yleistassu. Tää yleistassu sopii sun ongelmaan. Hetkinen, kun mä käännyn Peimarin takametsään päin, noooin vielä pari senttiä, ettei mee naapuri taloon. Tsuuuh, tsuuh, tsuuh - lähti energioita. Voi kestää täältä meiltä hetken aikaa, kun on matkaa. Laitanko vähän rakkauksia kans? No, mää laitan. Tsuuh - laitoin vain yhen rakkauden, kun ei ollu pyydetty erikseen. Nyt Pyppe menee, täytyy annakaisullekin laittaa rakkauksia ja energioita. Hei, hei.

Kysyjän kommentti

kiitokset hiirulaiselle...energiat tulivat perille ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 12:57

Minä lähetän......noin tuli paljon nyt lähetettyä sinulle sitä virtaa, minä menen päikkäreille niin en itse nyt tarvitse mitään voimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 14:08

Enerkiavirtoja täältäkin ja paljon. Sata vauhtihalia myös ettei sulla olisi niin kovasti plääh..plööh.. saamaton olo. Toivottavasti piristää :) !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 14:28

Lähetänkö mafia warsis energy backin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2010 - 14:52

Oliskos sinulla energiajuomaa. Hörppäse pari purkillista sitä, niin johan alkaa virrassa löytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 14:53

No niin vastuu siirtyy nyt sinulle. Täältä tulee savolaista energiaa niin, että linjat paukkuu. Minulla on sitä nyt liikaakin+matkakuumetta joten en takaa miten sinuun vaikuttaa. Laitan ilman murretta tulemaan, kun täällä on niin heikkohipiäisiä noille murteille ja oishan se ihan kamalaa jos sinäkin alkaisit viäntämään. Viimeistään huomenna olet niin täynnä puhtia, että älä aamulla ihmettele jos olet touhuamassa jo ennen ylösnousua. Nyt lähtee tulemaan energiapaketti......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2010 - 20:38

Hokkus pokkus ananasa käämä ja poks. Kaikki citykanit olen tällä kyseisellä hetkellä muuttanut pieniksi vaaleanpunaisiksi Duracell-pupusiksi jotka iloisesti hyppivät teillä pitkin seiniä ja tuolinnojia, käväisevät kurkkaamassa sängyn alta ja kaikista innoikkaimmat hyppivät syliisi ja puputtavan iloisella äänellä: kuulehan sinä Ciby - kyllä tämä tästä. Tummillakin pilvillä on kultareunukset - jos et sattunut sitä vielä tietämään.