Matkailumessut taas Helsingissä, aiotkos käydä ?

Mitäs pidät Kalevatravelin online tarjouksesta (79 € hinnankorotus messujen kunniaksi)?

"Matkamessujen kunniaksi alensimme kaikki online pakettimme! Tässä muutamia vaihtoehtoja: Berliini 3 vrk 347 e (norm. 268 e) " ... ?

Avainsanat: matkailumessut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 13:54

Eläkeläiset pääsee puoli-imaseksi myös junalla Pasilaan joten joo. Kyllä on mentävä jos taas serkut Lemmenjoelta olishvat joikhaamas.

Kysyjän kommentti

no olikos?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 11:19

En aio. Jonkun kerran oon käynyt ja toistaiseksi piisaa.

Messuhinnat siis!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 11:38

Ei kannata mennä, ei sinne mene Finnairkaan putiikeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 12:12

no tuo messuhinnoittelu on kyl niin nähty .. mutta olin juuri turkkuses caravanmessuilla , mut en kyl ehtinyt siel paljoa muuta näkemään kuin tuon söpöliini Amadeuksen, kiirel hiukka hätäsee käväsin tarvike puodis ja oisin ostanutkin sieltä sit , mut oli messuhinta .. 4kpl naulakoita .. sellaisii joita ei tarvitse hakataseinään, mut pitävät hyvin takit ym siinä koukussa .. hinta oli 4kpl laatas 38e .. jot kyl sit hakkaan yhden reijän tohon tupa-autoon , et saan yhden koukun sihen seinään , ja se koukku ei maksa , kuin max euron...jot nuo messuhinnat ovat kyl niin pyllystä...no hiukka rumast sanottu .. mut tosi juttu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2010 - 12:23

Olipa tuhti ylennys. Mitenkähän firma pärjää. Minullekin laittaa joka viikko jonkun tarjouksen vaikken koskaan ole ko. firman palveluja käyttänytkään. Jaa ellen sitten joskus Saarenmaan -valssi tapahtumaan ole ostanut matkaa heidän kauttaan. No se siitä, joka tapauksessa en aio mennä matkamessuille. Jumiutunut kun nyt on tuohon yhteen matkakohteeseen niin tuskin sitä piankaan vaihtaa toiseen. Ja miksi vaihtaisikaan. Jos ne mitä lomalta tarvitsen löydän yhdestä ja hyvästä paikasta, miksi sitä menee muualle nokkaansa työntämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 13:24

en mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 14:15

Menisin, mutta en saanut (ikävä kyllä) töistä vapaata noiden messujen ajaksi jotenka en jaksa kiinostua edes seillä olevista tarjousista joista tuo Kalevatravelin messuylennys hintoihin on niistä älyttömämpiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2010 - 14:48

Mitään asiaa ei ole sinne. Enhän edes matkustele nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 14:57

Mielenkiintoista olisi, mutta tulen Hesaan lauantai-iltana niin myöhällä, että painun suoraan hotellille nukkumaan.

Lisätty: 21.01.2010 - 18:28

Nyt vasta perehdyin noihin ylennyshintoihin..hm. Lieköhän menneet kaupaksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 17:42

Just tulin sieltä.
En kiinnittänyt mitään huomiota hinnan korotukseen.
Tänään oli hyvä päivä. Yleensä yleisöpäivinä esim. lauantaina se on liian täynnä.
Prosuureita tarttui mukaan, hieman liikaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:13

En sio käydä, on tuota matkaa sentään muttama sata kilometriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:44

Ei matkalle lähtö messuja kaipaa. Ideoita riittää kyllä.Kaipa siellä on joitain voittoja tarjolla, mutta ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 21:00

En ole käynnyt koskaan matkailumessuilla..On tullut reissut hommattua ilman messuhulinoita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 21:52

kyllä en aido ehkä airo ehkä aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 22:18

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 05:59

En tosiaankaan! Sähköposti tukossa p*skatarjouksia kuten sanoit. Äkkilähdöillä pääsee kolmelle matkalle yhden hinnalla. mot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 10:26

Ilman muuta menen eli huomenna. Osallistuin johonkin AM:n kilpailuun ja tuli 2 pääsylippua kotiin.
Tarjouksia tulvii sähköpostiin mutta niitä en noteeraa, ei voi vielä mitään ja tarjoukset ovat paikkoihin jotka eivät tule kyseeseen.
Alkuvuoden kaupunkilomat varaan travellinkistä, oli sielläkin 20 e alennusta lento-hotelli-yhdistelmästä mutta ei messut varaamiseen liity, ovat aika inhimillisä hintoja aina.
Jos messut eivät olisi kotikaupungissa, en ehkä kauempaa lähtisi matkustelemaan.
Olen ollut muutaman kerran töissä "harrastusyhdistyksen" osastolla, oli kyllä rankkoja päiviä mutta mielenkiintoisia.