Oisko mitään vinkkejä miten saa hiuksista paksummat? :D

Avainsanat: hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2008 - 12:55

Jos on hiusten pituudesta varaa vähän lyhentää, niin monesti hiukset paksunevat, kunhan ohuet, kärsineet ja kuivat latvat leikataan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 15:24

Hiusten hyvinvointiin voi vaikuttaa oikealla ruokavaliolla. Hiukset ovat keratiinia, joka muodostuu 23 eri aminohaposta. Keratiini on proteiinia, joten proteiinipitoinen ruoka on hyväksi hiuksille. Biotiini ja pii tuuhettavat hiuksia.

Hiuksia voi myös tuuheuttaa kampaajalla. (pidennys ja tuuhennus)

mm. täältä löytyy hiuksista tietoa:
www.kuntolehti.com/main.php?id=46

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 22:37

Riippuu, että millä tavalla. Luonnollisella tavalla niinkuin palisanteri neuvoi, tai sitten voit kysyä kampaajalta jotain ainetta. Älä käytä paljon lakkoja, koska se ei ole hyväksi hiuksille. Itse käytän tuuheuttavaa shamppoota ja balsamia, ja leikkautan hiukset säännöllisesti, että ne näyttäisivät tuuheammilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 20:42

Pikavinkkinä sanoisin, että värjäys, se ns. turvottaa hiuksia, jolloin ne näyttää/on paksummat.
Anna kuitenkin ammatti-ihmisen tehä tää hommeli, niin tulos on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2013 - 09:05

Kokeile hoitaa hiuksiasi tällä
www.hyvaolo.com/2013/06/tang...harja.html

Paksunevat luonnollisesti kun eivät enää katkeile!