X
Kysytty: 20.01.2010 - 19:52

Apuja television hankkimiseen!

Vanha 7-vuotta vanha 36'' putkinäyttö tv potkasi tyhjää ja täytyisi ostaa uusi akkuna tilalle.

Minkälainen televisio kannattaa ostaa 800-1000e budjettiin?
Kuinka nuo uudet LED-televisiot kannattaako niitä vielä ostaa vai täytyykö odottaa, jotta ne ehtii kehittyä? Kaikki neuvot on tervetulleita, oon maalikko näissä jutuissa. ;)

Avainsanat: televisio televisiot lcd budjetti olohuone life x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 19:58

TV:n täytyy olla Full-HD.
Muulla ei ole niin väliä.Teräväpiirtolähetykset alkavat antenniverkossakin pian.
Resoluutio pitää olla 1920x1080.
Itse tarkistaisin myös, että teksti-tv:ssä on alasivujen selaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 20:41

Mene kodinkone liikkeeseen,siellä osaavat neuvoa minkälaisen television tarvitset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:25

voithan odottaakin, mutta sitten oot ilman telkkua vai, tosin se ei taida olla pahaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:28

ootele vaan .. eipäs tos töllös ny niin kummostakaan ohjelmaa tuu, joskos sit myöhemmin ois tarjontakin tv,ssä parempaa , jos kuvakin paranee laadultaan.. toivoo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 22:08

LED-televisiot on varmaan tulevaisuuden juttu, mutta kohtuuttoman kalliita vielä koska valmistajia on vasta muutama. Ehkä vielä jopa vähän prototyyppejä. Ehkä kannattaisi odottaa ja hankkia halvempi välaikaisratkaisu, kunnes löytyy ja on varaa kunnolliseen.
Katso että TV:ssä on (lähitulevaisuudessa) tarvitsemasi liittimet.
Aikaisempia kysymyksiä:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/26247
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/25698
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/23750

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 02:43

Täältä varmaan löytyy vinkkejä keskustelu.afterdawn.com/thr...cfm/405160
Tekniikan maailmasta voi kans hakea testejä www.tekniikanmaailma.fi/haku/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2010 - 08:45

Käyhän muutamassa kodinkoneliikkeessä kyselemässä ja tee sitten yhteenveto niistä. Eniten kehuttu on toistaiseksi paras.