Onkohan laukkujenkäsittely sittenkin herrojen herkku?

Katsokaapa etusivun kuvaa, onkohan tuo mies uusi laukkujenkäsittelijä,
näkyy nimittäin tuota herraskaisuutta kävelyssä olevan.
www.verkkoapila.fi/opencms/o.../7317.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.01.2010 - 08:39

Tuohan on eräs työtön insinööri joka on menossa eka aamua töihin eväineen. Ei vain ole tietoinen että olisi pitänyt käyttää ns. kyökkipuolen ovea, vaan on käynyt ihmillinen erehdys ja syystä siitä askel harhautunut vanhasta muistista herrasväen kulkupuolelle.
Toivottavasti löytää duunipaikkansa pikapuoliin ja laukut saa kyytiä omistajilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 19:05

Ihan tavalliselta työmatkalaiselta minusta näytti. Päiväpalaveri jossain lentomatkan päässä pienestä laukusta päätellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:05

Kesä poplarissa oleva herrannappula veteli yleisötiloissa omaa kassiaan ja vasemmalla näkyi olleen lähtöselvitysautomaatit kuvassa Helsinki-Vantaa aseman koivuparketilla.
Laukkujen koneeseen ja pois ahtaava henkilölöstö on ollut minulle näkymättömissä. Lähtiessä se punnitsijalta lähtee hihnaa pitkin omille teilleen. Eikä näy henkilökuntaa silloinkaan.
Hihnan pää tulee ainostaan halliin mistä joutuu itse matkalaukkunsa tulopäässä nappaamaan.

Kaippa siellä jossakin on joku joka mättää ne vaunuun mikä vie laukut oikealle koneelle.
Airbus A380 ssa matkalaukut näkyy olevan konteissa mitkä trukki nostaa kentällä koneen ruumaan. Sitä en nähnyt missä menivät kontteihin hinaa pitkin nekin lähti lähtöaulasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:43

näppärä vekotin oli juu .. vähän kuin laivan kaljakärryt ...mut eipä rasita kantamukset käsiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 09:12

"Yleisön" puolella näin joulun tienoissa pari laukkujen käsittelijää, vahtivat kasassa olevaa laukkuvuorta ( ei suuren suuri silloin). Vaatetus ei ollut tuo mikä kuvan miehellä on... laukkugerberoksia emme pääse näkemään liiemmälti. Paras varmaan niin...
Kuvan herra on tavallinen työasioissa jonnekin matkaava henkilö, niitä on suuri osa lentomatkustajista ainakin nyt kun tavallinen arki on alkanut.