Syötetäänköhän turisteille ulkomailla koiranlihaa...

...tai muuta kummallista, joskus olen ulkomailla miettinyt asiaa,
kun he mausteilla sotkevat aidon lihan maun.
-Minun mielestä se voi hyvinkin olla mahdollista, ihmisethän syövät
mitä tahansa koppakuoriaisista lähtien ja kaikenlaisia matoja ja torakoita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 12:23

Olen sitä mieltä, että Aasian maissa saattaa joskus eksyä koiranlihaa tavallisen lihan sekaan....Aikoinaan Thaimaassa asuin kerrostalokaksiossa ja jokaisen talon kulmilla oli tietty koirasakki omilla reviireillään siis. Usein söimme lounaan ihan pienestä katukeittiöstä asuntomme läheltä ja siksi olimme seuranneet koirien elämänkuvioita hieman tarkemmin. Eräänä päivänä taikkukeittoa syödessämme huomasimme, että koiraporukasta puuttui yksi valkoinen piski ja sitä ei näkynyt sen koommin. Liekö ollut siinä lihakeitossa...en tiedä, mutta hyvää se ainakin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 11:44

Ei se taida lihaa kummempaa olla. Minä kumminkin olen kreikassakin saanut lihakauppiaalta lampaan ruhosta paloiteltua lihaa. (Näin sen ruhon omin silmin). Jota leirinuotiolla olen poltellut syötäväksi. Vähempi on ravintoloissa tullut käytyä autoturistina syömässä.

Hyvää ruokaa oli tosin kiinalaisen ravintelin seisovan pöydän antimet, vaikken kaikista tiennyt mitä piti sisällään.

Syökää rottaa..syökää rottaa!
keskustelu.kauppalehti.fi/5/...;tstart=-1

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2010 - 15:45

Jos olenkin ravintolassa naapurin sesseä syönyt, niin en ainakaan äkkiseltään ole sitä possunlihasta erottanut. Hyvin on alas mennyt. Mutta katukeittiöistä ostettuna voi olla hyvinkin mahdollista että sitä saan. Ne yleensä näyttävätkin niin epämääräisiltä, ainakin Thaimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 02:20

Onpahan taas yksi syy olla lähtemättä Thaimaahan vain siksi, että kaikki muutkin ovat käyneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 09:33

Kiinassa ainakin ja varmaan muuallakin Aasiassa. "Taikkulaa" epäilen kovasti, siellä saattaa saada myös kulkukoiraa ruoaksi.

Lisätty: 22.01.2010 - 13:48

Eikä vain turisteille, syövät sitä itse myös.