Mielipiteitä mikä Mika Myllylää vaivaa?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1879966

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 11:20

Hän on lahja taivaan suomen urheilulle kuten Mattikin.
Niitä rääväsuisia akkoja näkkyy olevan Kokkolassa nakkikioskilla joilta kotikasvatus on unohtunut.
Mika joutuu niitä vähän ojentamaan niin siitä poru nostetaan.

Lisätty: 21.01.2010 - 08:06

Aikoinaan oli töissä eräs mies joka kiteytti asian, kun kysyin eikö sitä ottamista voi jättää kahteen napsuun?
Miä kun otan pari olen kuin toinen mies ja en voi ottaa vastuuta siitä toisesta miehestä!??

Kysyjän kommentti

Alkaa mennä vaikeaksi näiden valintojen kanssa kun omalta osaltaan kaikki on hyviä.muttä tämä oli minusta persoonalliain ja myöskin yksi totuus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 11:18

Minun mielestä hän juo liikaa viinaa, kyllähän siitä jokaisen
pää menee sekaisin. Hänen kohdallaan on noita kaikenlaisia
tapauksia sattunut kaiken aikaa. Lopettakoon juomisen.
Muuta mahdollisuutta hänellä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:29

viina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:25

Mika Myllylää vaivaa alkoholi, joka saa hänen käytöksensä muuttumaan väkivaltaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2010 - 14:44

Alkoholismi taitaa Mikaa vaivata. Sen myötä käytöskin ihmisellä muuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 15:13

Hänen olisi syytä lopettaa alkoholin käyttö, se ei yksinkertaisesti sovi hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2010 - 15:43

Kuten muutkin edellä niin minäkin sanon että viina. Ja kun tarpeeksi aivonsa pehmittänyt hermostuu, ei silloin järjellä ole sanavaltaa. Pahaksi on mennyt kun jo naisiakin hakkaa. Mutta humalainen nainenkin osaa olla tosi törkeä, pari väärää sanaa ehkä tässäkin tapauksessa Mikaa kohtaan, niin siinähän se - maltinmenetys sitten onkin jo liipaisimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 19:25

Huono itsetunto, jota yrittää hoitaa/korjata "lääkityksellä":(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 23:06

Alkoholia liikaa menee suusta alas niinkuin Matillakin .Tulee niitä harha aistimuksia ja pikku ukkoja.
Sisäisiä ristiriitoja eikä ole hyväksynyt itseään sellaisena kun on.Elikkä keskeneräinen.
Toiset juo kun voi vierittää syyt viinan nimiin.On ketä syytellä.Lopuksi syyttävät toista ,menestyäkseen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:29

Mika Myllylällä ja Matti Nykäsellä on ilmeisesti kummallakin tapana ottaa aina rähinäviinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 22:50

Viina ei sovi kaikille..ei varsinkaaan..jos tulee väkivaltaiseksi..Mikan pitäisi raitistua..ettei tällaista tapahtusi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 02:06

Kyllähän siinä hermot menee, kun kansa odottaa jatkuvasti huipputuloksia ja valmentajat ehkä haluavat parannella tuloksia mömmöillä. Tuloksia odotetaan joka suunnalta, epärehellisyys painaa ja ties mitä murheita on lahjakkaalle urheilijalle kasautunut.

Kyllä me kaikki urheiluhullut olemme olleet avittamassa Myllylän viinanjuontia noin periaatteessa vaikka Mika itse sen korkin pullosta aukaisee.

Lähteet:
myötätunto, huippu-urheilu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 16:14

Alkoholiongelmainen miesraukka.