Kaduttaako sinua jälkeen päin jos olet ostanut jonkun tuotteen? Minulle on kyllä vaitettavasti käynyt niin että on kaduttanut.

Avainsanat: kaduttaako ostamisen jälkeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 11:04

Ei kaduta. Isäni miettii ostoksiaan ja ostaa loppujenlopuksi kuitenkin ja sitten rupeaa miettimään että kannattikohan.Nykyisin on palautusoikeus jota hyvin harvoin olen joutunut käyttämään turhasta ostoksesta.Minulla yleensä kuten sanotaan on yksi puhe kuin sökössä.

Kysyjän kommentti

Kikitos sinulle parhaasta vastauksesta.Hyvä jos ei kaduta.Täytyy minunkin pyrkiä samalle linjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 11:26

Ei ole tullut ostettua 400milj.€kun huvilaa kuten venäläinen nikkelgarkki Rivieralta. Antoi 40milj. €kua käsirahaa. Nyt huvila on myynnissä 71milj €kulla. Panis vähän miettimään onko mua petetty?

www.magma.fi/uusi-suomi/talo...kaesirahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:32

on joskus mutta jokaisen "kadutuksen" jälkeen tulee harkitsevammaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:32

Toisinaan, onneksi kyllä ostan vain harvoin mitään kallista. Yleensä se sekin kaduttava ostos on maksanut vain muutaman euron tai ehkä reilun kympin, että ei se nyt niin kamala hinta sitten oikeastaan olekaan. Joitain heräteostoksia tulee joskus tehtyä, mutta useimmat ovat osoittautuneetkin ihan hyödyllisiksi jälkeenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:44

no joskus ja tai useimminkin , kun ostan jonkin vaatteen kaupasta ja pruuvaan sitä suellä , niin on niin sötti ja nätti .. mut heti, kun kotiin pääsen ja laitan saman vaatteen yleni niin onkin ihan kaame vaate .. en tierä sit onk nois peileis vikaa , vaiko valois vikaa vai mis ....no joskos viel oppisin... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 13:23

Myönnetään, että näin on käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2010 - 14:42

Olen aika harkitsevainen jo ostaessani jotain. Yleensä ei tarvitse katua jälkeen päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2010 - 15:38

Pohdin aika tarkkaan ettei tule ostettua turhia vempaimia. Johonkin ostamaani olen ehkä ollut hieman pettynyt, mutta ei sitä katumaan ole tarvinnut ruveta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 02:18

Nykyisellään raha on niin tiukassa, ettei sellaista saa tapahtua. Aiemmin tuli ostettua esimerkiksi eteiseen eräs lamppu, jossa on sininen lasikupu. Siitä tuli niin kamala sairaalavalo, ettei ole todellista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 00:37

Ei kaduta Mutta jos ostan turhanpäiten etten tarvitse niin tulle huono olo.Sitä en tee.Siitä tulee niin huono olo...