Uusi firma, joka myy risteilyjä Helsingistä Pietariin?

Kaveri höpötti lämpimikseen jotain tällaista, mutta loppu jäikin sitten ihan epäselväksi. Laiva olisi vanha Viikkari, joka kyllä remontoitaisiin ennen matkojen aloittamista. Lisäksi tän firman kautta pääsi Pietariin oleskelemaan oliko se kolmeksi päiväksi ilman viisumia. Onko jossain iltalehdessä mainittu, kun en niitä lue?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 06:58

juu pietariin taas tehdään olix se 72 tunnin risteilyjä ....näin myöskin uutisista kuulin, et voisitko kuunnella muutaman päivän takaisia uutisia katsomosta...tai areenalta...en nyt muista mistä kanavalta ne uutiset tulikaan.....

Lisätty: 20.01.2010 - 07:20

www.iltasanomat.fi/matkailu/...id=1876469

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 05:30

Avaamme uuden toimiston Helsinkiin 1.2.2010.
Toimiston yhteystiedot ovat: Eerikinkatu 33 00180 Helsinki
puh: 09-7531385, [email protected]

www.matka-agentit.fi/

olisikohan se tuo?

Lisätty: 20.01.2010 - 07:15

entäs nämä:
www.kristinacruises.com/?a=r...amp;area=2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 07:06

pålisanterin matkatoimistolla oli vain Volga risteily Pietarista Moskovaan, se varmaan onnistuu maantielläkin vanhalla Volgalla? Firma ei taida omistaa yhtään laivaa mikä on merimatkan edellytys!
"Vanha Partanen" taitaa olla ainut joka käy muutaman kerran kesässä Pietarissa.

www.internet-cafe-guide.com/...teily.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 10:11

Yhtiö on joku venäläinen, Hesarissa oli maininta asiasta. Toteutuuko asia, se on vielä hämärän peitossa, onko laivoja, pätevää henkilökuntaa, firmalla rahaa ylipäätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 15:18

Uusi yrittäjä lienee venäläinen yhtiö joka on aloittamassa liikennettä uudelleen vanhalla Siljan tunnuksilla purjehtineella laivalla. Sama alus kulki aikanaan Helsingin ja Tukholman väliä. Toivotaan onnea uudelle yritykselle, edelliset ovat lopettaneet hyvinkin nopeasti.