Tuleeko nälkä kun puhuu ruuasta tähän aikaan. Otin metsästäjän leikket pakkasesta sulamaan jo huomiseksi.

Nykyään on kaupoissa hyviä ruokia, niissä on valmiit
ainekset jo pihvien päällä sipulit sun muut mitkä kuuluu
metsästäjän pihviin. Ei tarvitse kuin mikrossa lämmittää,
siihen sitten kunnon perunat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 23:46

Minulla ei ole nyt juuri muuta kuin ternimaidosta tehtyä leipäjuustoa, lakkahilloa ja valkoviiniä.
Valperin synttäreiden kunniaksi voisi kyllä ottaa viikon ajan brändypaukun yömyssyksi. Niin monta, että alkaa nukuttamaan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 22:51

no voin sanoo , et ei tuu , kun on jo.. iik kääk .. olen ollut nyt iltasella paastossa , kun huomenna imevät verta .. jot ny lähren nukkuu .. en kestä teitin ruoka juttuja , mut huomenna palajan masu täynnä , jot hyvää yötä napsulaiset :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 22:59

Heti rupes kurina kuuluu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 23:22

Oli pakko ottaa siivu tänän pastamaani viljasikarullaa.mitäs mikko härnäsit

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2010 - 00:02

Suat uskoo että rupesi nälättämään! Siksi lähdenkin nukkumaan jotta unehtuisi mokomat hupatukset. Öitä myös kysyjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 05:25

metsästäjänleikkeen garnityyriin kyllä ei kuulu sipuli, metsästäjänpihviin toki kyllä kuuluu .

menikö saivartelun puolelle, nääs mun pakastimessa ei ole yhtikäs mitään muuta kuin jäätelöä,
kademielellä herkuistasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 08:04

Ei vieläkään, mutta kait aamukafeelle tarttis lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 08:41

Iltaisin tahtoo vaivata "lenkkeilyhimo" joka tarkoittaa, että ravaan jääkaapin ja sohvan väliä. Ensin jotain suolista sitten makeaa ja taas tekee mieli suolaista. Yritän stopata nyt, että mahtuisin uimapukuuni. Iltaravit voisi kyllä perustaa ihan hedelmäpohjalle. . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 09:40

Onneksi luin sinun kysymyksen nyt aamulla,niin saa syödä huoletta,jos nälkä yllättää.