Miettikää tätä mitä tässä on käyny!

Täähä on hirveetä! www.youtube.com/watch?v=hkWT...re=related

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 15:47

Ei voi olla totta!!!! Tuo on kamalaa!! Miten ihmiset voivat tehdä noin eläinparoille??
Voitteko uskoa tuota?
Voi eläin-parkoja, miten jotkut ihmiset kykenevät tappamaan edest hevosta tai muuta??
Ne ovat tietty syötävää, mutta mitä varten ihmiset tappavat koiria?? Ne eivät ole syötävää, vaan ihmisen paras ystävä!

Harmillista, että joku ei tajua, että koira ei voi tehdä kaikkea. Jos esimerkiksi koira haluaa ulos tekemään omat aisansa, ihminen vain onn niin laiska eikä välitä koirastaan. Ihminen vain mielummin lösähtää sohvalle, ja katsoo telkkaria, kuin veisi koiran asioillensa.

En kyllä tajua, miksi ihmiset tappavat hevosia, sillä he tappavat ne vasta vanhana. En ole syönyt hevosta lainkaan, sillä vanhempani eivät tykkää, kun hevoset tapetaan vasta VANHANA: emme syö vanhaa hevosta. en kyllä nuortakaan, sillä rakastan hevosia! <33

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.01.2010 - 23:03

Olipas järkyttävä video. Menin ihan sanattomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 23:04

Eihän nuo hirviä olleet.
Filippiininiläinen voodojuhlien kulkukoirakin kepeillä piestään ja sitten grillataan vartaassa ja syövät suurena herkkuna.
Mikä noita kaikkia maailman "rakkeja" suremaan.

Kun olis ees ollut video, lavastettuja valokuvia vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 23:05

No joo ei se nyt niin liikuttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2010 - 00:01

Törkeän sadistinen ihminen on tuon tehnyt. Kuvat järkyttäviä ja samaan aikaan ruudussa kulkee kauniita ajatuksia. Mutta mitähän liikkuu kysyjän mielessä kun tuollaisen laittoi iltalukemiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 01:54

Kuka tahansa, jolla on YouTube-tunnus, voi liputtaa (flag) tuon videon, jotta se poistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 04:35

jumppis jälleen oikeassa pelkkiä kuvia,mutta musiikki on kyllä ihan hyvä,,nuita kulkukoiria on monessa maassa ongelmaksi asti,hyvä kun hävittäisivät kaikki pois,,mutta kun noita tekopyhiä naisia riittää jotka puheillaan estävät niiden hävittämisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 08:43

Enpä nähnyt koko videota. Liekö jo poistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 09:50

en viittinyt katsoa loppuun...
ei kivaa katsottavaa, mutta onhan niitä kärsimyksiä maailmassa paljonkin...
Musa oli hyvää , se taisi olla toi Lontoon tyttö, Dido

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 10:31

Voi kauheeta minä järkytyin miten ihmiset voivat olla kamalan raakoja ja itserakkaita paskoja.Kyyneeleet valuivat noita kuvia katsellessa.En ikimaailmassa tekis omalle eläimelle noin.Eläimet eivät ole tsiaan tommoista kohtelua ansainneet.niitä pitää rakastaa ja hoitaa kaikella mahdollisella hellyydellä.Tuossa viedeossa ei ollut mitään helyyttä eläintä kohtaan.Minulla musiikki ei kuulunut mutta kuvat näkyivät. Raakuus oli tosi kamalaa.Ihmisille jotka tämmöistä tekevä pitäs iteslle laittaa saman lainen kohtelu ja kysyä miltäs nyt tuntuu. Päässä jotain vikaa ja paljon tommoisilla ihmisillä. Kauheeta eläinrääkkäystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 10:32

Järkyttävää, mutta maailmassa tehdään paljon muitakin järkyttäviä asioita ja vieläpä ihmisillekkin jotenka näiden kulkukoirien kohtalo ei liene ensimmäinen ongelmakohta maapallolla mihin pitäisi puuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 13:44

On pakko kysyä :Mikä meitä ihmisiä vaivaa?Ihminen on valmis mitä julmimpiin tekoihin ja kidutuksiin. Surullista tällä vuosituhannella.
Eläin ei osaa puhua.

Lisätty: 25.01.2010 - 23:37

Kunniallinen ja kivuton poisiähtö kuuluu kaikille.On se eläin tai ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 15:56

Kulkukoirat levittävät valitettavasti tauteja, jolloin niiden lukumäärää tulisi rajoittaa, mutta mikä tahansa eläinten rääkkääminen saa minut suuttumaan. Minäkin pidän kyllä hevosista, mutta pidän niistä niin paljon että katselisin useampia ennemmin makkarana kuin asiantuntemattomissa käsissä kärsivänä useammista vaivoista, joista omistajalla ole hajuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 20:22

Ankkurille on turha tuon kaltaisia filmejä vinkata katsottavaksi.
En mene ikinä edes katsomaan - yritän edes sen verran sieluani suojata tässä muutenkin kaaoksellisessa maailmassa.
Ei tarkoita sitä ettenkö välittäisi mutta kyllähän se kaikilla on tiedossa että kaikkea kamalaa tapahtuu - sitten kun joku "urpo" näitä tehtaillepi ja niitä käy väki pällistelemässä niin lisäähän niitä tuonne tuupataan, no thanks!