Kyllä kannatti muutaman päivän kypsyttely ananakselle.

Tänään se oli ihanan kypsä ja mehukas ja nyt se on jo syöty.

Avainsanat: ananas kypsä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 20:44

Samoin mun, muistaakseni lauantaina ostamani ananas oli parahultanen tänään (vaik jo kaupas lähti se sisuslehti irti, kun kokeilin). Vein sen töihin (siis koko ananaksen, enkä vaan sitä sisuslehtee, heh) ja suoritin "avoleikkeuksen" ja sisusruoti poijes, ja pilpoten lautaselle ja ananastupsu lautasen keskelle viel koristeeks, ja kyl tää diureetti työkamuille kelpas ja hyvä niin... ja mukavata, jot siunkin ananaskauppaosotosmuutamanpäivänkypsyttelyodotus onnistu:D

Kysyjän kommentti

Ananas tuoreena on hyvää,enää en osta sitä purkissa ,jos tuoretta on saatavana.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 20:35

Minä paistoin lettuja.
Maistuivat nekin. =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 21:31

Toi pitää kyllä testata miten mehukas ja mikä makuinen se on.Tiedä vaikka tulis tapa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 22:48

joo mul viel kypsyy tuol pohjoisel ikkunal .. mut pitää koht se popsasta helttaan.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 23:08

Nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 08:51

Nam, täällä kuolaa hän ja ajattelee jo Dubain suurta hedelmätoria...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:27

Kohta alan värkkäämään paellaa ja toivottavasti tulee yhtä hyvää kuin ennenkin. Ananasta en taida siihen laittaa vaikka kävisi kyllä, mutta simpukoita, mustekalaa ja katkarapuja ainakin...