Minkäs tyyppisiä horoskooppimerkkejä Napsussa liikkuu? Katso yst. myös lisätietokohta.

Eli mikä olet horoskooppimerkiltäsi, uskotko luonnehoroskooppeihin (ei siis näihin päivän -koopit juttuihin lehdissä)? Oletko sellainen persoona mielestäsi kuin tyypillinen horoskooppimerkkisi kertoo sinus olevan?

Lisätty: 09.08.2008 - 11:59

Lisään tähän vielä linkin luonnehoroskoopista (tosin vastaavanlaisia on enemmänkin), jotta voi esim. tarkistaa pitääkö paikansa omalla kohdallasi: plaza.fi/ellit/kristallipallo/horoskooppimerkit/horoskoopit-harka

Avainsanat: horoskooppi horoskooppimerkki luonnehoroskooppi persoona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 11:21

jousimies, käväsin lukemassa astro.fi:ssä ja aika paljon osuu kohdalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 00:38

-kauris
-en usko
-en tiedä kun en ole lukenut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 03:43

- Neitsyt
- En usko, mutta minulle ollaan ennustettu tulevaisuus joka on toteutunut eli ennustajiin uskon.
- Joskus, yleensä horoskooppimerkeissä kaikki käy kaikkeen. Se vähän riippuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 08:48

kalat, lueskelen joskus, ei oikein passaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 11:22

vesimies, en usko horoskooppeihin. Esim. eilisessä iltasanomien horoskoopissa oli: älä kastele itseäsi kesäsateessa, varsinkaan jalkojasi. Sinulla ei ole aikaa sairastua flunssaan. Oltiin kaksi viikkoa etelän lämmössä ja siellä ei todellakaan jalat kastuneet. Mutta joku flunssa on taas kerran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 13:20

Oinasnainen täällä ilmoittautuu palvelukseen. Uskon jonkin verran luonnehoroskooppeihin, mutta nuo päivälehtien sadut ja tarinat ovat täyttä hössöntössöä. Jääräpää, helposti ystävystyvä, vaaran uhatessa puolustaa omiaan viimeiseen saakka. Se olen minä.

Kiinalaisessa horoskoopissa mä olen vuohi, mutta siihen ei ole oikein tullu tutustuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 16:52

VESIMIES - harvemmin luen horoskooppeja - kyllä jotkut luonnekohdat sopii minuun. [ vai luki eilisessä horoskoopissa, että älä kastele itseäsi kesäsateessa, varsinkaan jalkojasi. mä nimenomaan kastelin jalkani ja paljon kastuikin, mut ei mul kyl flunssaa ole.]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 16:20

KAKSOSET. En usko horoskooppeihin ja en mielestäni ole mutta en ole kysynyt kavereilta ja ystäviltä mitä mieltä he ovat. Jokaisella on oma mielipide ja se kannattaa ilmaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 18:29

Kauris.En usko ja luulen se on humpuukia koko horoskooppi joskus luen ja ne käy joka asiaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 01:16

Neitsyt. En ole mitään mitä luonnehoroskoopit minulle kertovat; järjestelmällinen, siisti, tiukka tahi pinnallinen. Miksi uskoisin? Jätän horoskoopit muille.