Miten saan yhteyden ihmiseen josta en tiedä mitään?

Miten ihmeessä saan tietoja ihmisestä, josta en tiedä muuta kuin missä hän on töissä?

Lisätty: 19.01.2010 - 17:26

Olen ihastunut erääseen ihmiseen, enkä tiedä muuta kuin että hän on kaupassa töissä. Onko kaupoissa vielä sellaiset taulut joissa on myyjien kuvat ja nimet, jos sitä kautta saisi edes jotain tietää? Olen epätoivoinen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 17:56

Ei kun marssit sinne kauppaan vaikka asiakkaana ja katselet tavaroita niin kauan, että hän on vapaana ja alat juttelemaan.
Jos kauppa myy jotain, mitä voit ostaa joka päivä, niin kyllä hän aika äkkiä huomaa mistä on kysymys.
Sen jälkeen onkin jo helppoa siirtyä vaikka juomaan kahvit baarin puolelle.
Viimeistään silloin olisi fiksua koittaa saada selville, että onko hän vapaa vai varattu.
Asian voi tietysti esittää jo sillä ensimmäisellä "ostosmatkalla", mutta suosittelen ujompaa lähestymistapaa, koska todennäköisesti olet ujo. Ujous ei ole ollenkaan hävettävä asia, vaan minusta päinvastoin ihailtava ominaisuus.
Aina silloin tällöin tulee törmättyä näihin "rohkeisiin" ja se tökkää ainakin minua aika pahasti, jos ensimmäisen minuutin aikana ehdotetaan jo vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 17:29

odottele siinä kaupan ulkopuolella kunnes hän lähtee kotiin. Tai jätä hänelle viesti työtoverin kautta että sopisiko tapaaminen kaupan sulkemisen jälkeen. Muista että olet vapaa ja toivottavasti myös hän.
Älä piinaa, jos kiinnostus on vain sinun puolelta. Romantiikka voi olla "kova juttu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:05

Meet vaa sinne kauppaa ja kysyt että kuka oot

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 21:28

Samaa mieltä olen kuin ööö tuossa edellä. Rohkea rokan syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 22:55

käyppä siikaileen sinne kaupaan ja hymyile sitten kauniisti, tee tuttavuutta tollee yleisellä tasolla .. tiedä , sit vaix se suuri romansi paukahtais välillenne.. peukut pystys ..= :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 01:42

Auttaisi jos tietäisi, että millaista kauppaa sä ihan tarkalleen tarkoitat. Ruokakauppaa vai vaateliikettä vai mitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 08:55

Rohkeasti vaan pyrkimään puheille vaikka kysymään neuvoa jostain siellä kaupassa myytävästä tavarasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:24

Joisssain kaupoissa on ne taulut joissa on koko henkilökunta, mutta ymmärrät varmaan että on aika vaikeaa kenenkään sanoa onko juuri tuossa teidän kaupassanne niin. Ainakin täällä meilläpäin myyjillä ja kassoilla lukee nimi rintapielessä. Ja jos on sormus siinä tietyssä sormessa niin silloin saattaa olla naimisissa tai kihloissa...