Onko tämä Veikon laulu aina ajankohtainen.

www.youtube.com/watch?v=bHTn...re=related
Minusta sanoissa on todella miettimistä. Tämä on ikuinen
ikivihreä kappale.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 17:03

Mielestäni on sillä jokainen ihminen on laulun arvoinen ja jokainen elämä on tärkeä. Ikivihreä siis ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 17:12

Sen toisen kotkalaisen joikhaajan lyseon WC:n seinään kirjoittama minusta on parempi ja ytimekkäämpi, jonka takia hän joutui opinahjoa vaitamaan. "Istun taikka kävelen perä soittaa sävelen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:15

Kyllä se on aina ajankohtainen ja elämää suuremmat sanat. Kyllä Vepa osasi kaikessa yksinkertaisuudessa pukea asiat sanoiksi ja lauluiksi.Voiko asian paremmin ihmisistä sanoa kuin jokainen ihminen on laulun arvoinen kun olemme kaikki erilaisia.onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 19:02

Ihan surkea laulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 19:46

Vepa aivan mahtava sanoittaja aikanaan,onneksi laulut elävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 21:25

Olisiko ollut telepatiaa että tiesin jo ennenkuin hainkaan mitä tarkoitat. Itse parastaikaa sitä harjoittelen. On nimittäin laulu missä on todella upeat ja ajattelemisen arvoiset sanat. "Kun sä olet saanut hyvän ystävän, tee kuni saituri mi aarteen piilottaa. Ei kauppaa koskaan kalleintansa hän, vaan sen sydämeensä piilottaa" - tai jotenkin noin se menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 10:19

Kyllä on ajankohtainen.aika usein tulee tämä laulu mieleen.Ja pistää todella miettimään asioita et totta ovat laulun sanat.mukava kuunella aina joskus tätä laulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:20

Nämä Veikko Lavin kaikelle kansalle tekemät laulut ovat ikuisia ja onhan näitä levyttäneet ihan tämän päivän rokkaritkin.
Äidilleni oli aikoinaan suuri järkytys saada lahjaksi Veikko Lavin tulkitsemia pornolauluja sisältänyt levy, toivoi lahjaksi Lavin musiikkia ja tulihan sitä kun joku irvileuka osti jonkun isojen poikien levyn äidilleni.