Miksikähän roskakatosten ovet ovat liian kapeita?

Ihmettelin kävellessä kun roskautomiehet noituivat kun eivät
saaneet jäteastioita kunnolla ulos roskakatoksesta.
-On ne nuo roskalaatikot tosi vaikeita käsitellä talvella kun niissä
on sellaiset pyörät alla että laatikot vinkuilevat minne tahansa,
useitten roskakatoksien oven karmit ovat hyvin kovasti vaurioituneet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 13:43

täälä eteläpohojammaalla kaikki on niin suurta ja leviää,
ei oo kapeeta roskakatostenkaa ovia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 14:06

Ei ahdista pielet, kun pönttö seisoo umpihangessa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2010 - 14:18

Ei ole roskakatoksessa ovea ja aukko on sen verran leveä että hyvin ovat mahtuneet, koska on tyhjennetty aika ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 15:30

taivas on kattona ja kamanat kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 16:19

Kai siksi etteivät roskisduukkarit mahdu hengailemaan niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 17:11

En tiedä siellä, mutta täällä ne mitä olen nähnyt ovat ihan toimivia isoilla ovillakin tai ei ole ovia ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:26

Suurennettiin katosta,levennettiin oviaukkoa ja järjestettiin sarjalukitus kun nuo tietyt kulkijat hyödynsi katosta vähän tarkoitusen mukaattomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:30

Meidän asuintalossa ei tuo roskakatoksen ovi ole ahtaudella pilattu kun siihen ei käytetty muulta rakentamiselta tähteeksijääneitä lautoja eikä sitä pystytetty vasta vuosia muiden rakennusten jälkeen katottoman aitauksen tilalle liialla kiireellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:03

Täällä on pariovet ja tilaa sen mukaisesti, mahtuu vaikka pari sumopainijaa käsikynkkää kävellen sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 22:06

huvin ja urheilun vuoks sopis muute aika monii kysymyksii