Oletteko ihailleet "Ruskotorttuja" teitten varsilla?

Kävin äsken päivittäisen kävelylenkki kävelemässä. Teitten
varrelle on ilmestynyt viimeaikoina kauniita ruskotorttuja jopa
isoja kasoja, mielenkiinnolla kuvailin noita jäätyneitä torttuja,
nehän jotkut ovat aivan kuin taideluomuksia.
-Kaikkea sitä mieleen juolahtaakin kävellessä.

Lisätty: 19.01.2010 - 13:46

Olen huomannut että nuo ruskotortut maistuvat hyvin
variksille, niillä on josku aikamoiset juhlamenot niitä maiskutellessaan.

Lisätty: 19.01.2010 - 13:58

Sitäpaitsi eihän se lemmikki tiedä missä huussi on kun
tulee hätä kesken lenkkeilyn.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 13:38

Kaupungissa asuessa niitä näki riittävästi, mutta täällä maan korvessa näkyy harvoin. Moiset taideteoksethan pitäisi koiran omistajan kerätä pois. Luova ihmissilmä näkee taidetta melkein missä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 13:40

kääk, roskapussi kulkee taskussa mukana, johon tortut kerään, Fiina koiran jätöksiä ei teiden varsilta löydy. ( en kyllä taskuun sitä torttupussia laita, vien roskikseen)

Lisätty: 19.01.2010 - 13:51

ps. poikakoirat suihkii minne tahansa, heidän keltaista tuotettaan on tienreunat kirjailtuna.
tyttökoira sohottaa yhteen ja samaan lumireikään, sinnehän se hukkuu, kun vähän lunta päälle heittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 13:46

ehkei niinkään paljon torttuja, mutta sitä myrkyllistä keltaista lunta kyllä näkyy ihan turhankin paljon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2010 - 14:05

Just tänään kauppareissullani manasin niitä pökäleitä kun olivat keskellä kulkuväylää. Ja hanget korkeat nietokset eivät suinkaan olleet valkoiset vaan keltaiset koko kävelytien pituudelta molemmin puolin tietä. Hyi helkkari minkä näköistä. Ei ollut kiva kävellä kusen seassa saati niitten pökäleitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 14:12

Taidettahan ne.
Varmaan arvaattekin, kenen tämä aihetta sivuava lohkaisu on?

"Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta."

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 16:18

Ihmettelen mihin on nämä koirankakkapussit unohtuneet. Tuossa meidän lähellä oli jopa niille oma roskis, mutta penskat tekemisen puutteessa hajoittivat senkin. Ilmeisesti taluttajat eivät jaksa kantaa sitä pussukkaa kotiin asti tai sitten eivät halua hajuhaittoja omiin roskiksiinsa. On niin kaunis keltakirjokin että. Ihan silmä lepää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 17:56

Kyllä mekin korjataan kakkikset mukaan. Jollei muuten, niin jäätyneinä, kun ulkoillaan seuraavan kerran. Asuinalueellamme on paljon koiria ja lapsia.
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin lumikinos ei ole hoidettua aluetta eikä siitä ole velvollista korjata sontakasoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:38

Keväällä kyllä saa katsoa mihin jalkansa laittaa. Tulee meinaan jalkineissa helposti autoon ja asuntoon että siinäpä hauska ilta puhde siivota kaikki paskasta ja se haju keväälä on kun ulkohuussissa.