Oletteko lukeneet Madonna haluaa Lapsen taas jälleen vaikka on 51 vuotias?Olen itse samana vuonna syntynyt kuin Madonna.En kyllä

itse moista jaksais.Raskaus tässä iässä jo vaaraksi monelle.

Avainsanat: madonna haluaa lapsen jälleen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 10:07

Minä en menisi tekemään lasta yli viisikymppisenä siillä mitä vanhempi synnyttäjä on sitä enempi siihen liittyy riskitekijöitä jotka voivat vaurioittaa koko loppuelämäksi sekä äidin, että lapsen elämän. En myöskään haluaisi ajautua sen myötä siihen ikäväänmahdollisuuteen, että saattaisin kuolla ennen kuin lapseni om edes täysikäinen. Madonna tuskin näitä asoita ottaa huomioon päättäessään tehdä vielä yhden lapsen. Sääliksi käy (jo nyt) mahdolliseti syntyvää lasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.Olen samaa mieltä kanssasi.Vaikka kaikkea se julkisuus saa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 10:09

Mahdoton pakkaus koko Madonna,kaikkine haluineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 11:42

onhan sillä rahaa palkata kunnon hoitsut. lepäillä voi vaikka koko 9kk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 12:18

Madonnan toilauksia en seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2010 - 13:46

Taitaa haluta adoptiolapsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 19:30

Adoptiosta on mielestäni kyse