Mitä arvelette, vein äsken pikkumuikkuja etupihalle...

...noin puoli kiloa lintulaudan alapuolelle maahan, minkähänlaiset
juhlat on eläimillä ensi yönä. Muikut on ihan tuoreita.

Lisätty: 18.01.2010 - 21:56

Hyvä tieto valperilta, en ole täällä vielä ennen nähnytkään
rottia, kaipa ne jalanjälkiä sitten jättävät.
-Olikohan sittenkään viisasta laittaa noita muikkuja, jos rotat
hyvinkin muistavat ja tulevat huomenna uudelleen katsomaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 21:50

rotat ne on ahneimpia, osaavat tulla pitkältäkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 21:58

naapurin kollit , siis katit käväsee ne herkuttelemas ja sit viel jälkkäriks joku tintti...jot siin on jollain juhlat ylimmillään...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 22:11

Jaa-a, että teidän pihassa muikkusoppaa. Onhan se vaihtelua tinttienkin ruokavalioon. Voivat kuule olla lisää vaatimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 22:39

Tarviihan ne rotatkin safkaa...lihovat ja sitten saa kissat paistia..Eikö sen niin pidä mennäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 22:58

Mei mamman yritys saada myyrät jättämään kolonsa lohen palasilla sai aikaa mahtavan ärhentelyn kun supit tappeli niistä kokoyön ja kaivoivat pihan nurin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 01:55

Alkupalaksi muikkuja ja iltapalaksi pari tipua lintulaudalta, niin johan katti kehrää. Olikohan tämä nyt kuule ihan loppuun ajateltu sijoituspaikka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:45

En tiennytkään,et pikkulinnut syö myös kalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 12:17

Oletan lintujen olevan sen verran ronkeleita etteivät muikuista huoli. Sen sijaan jotkut hännän omaavat saattavat ne popsia poskeensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:09

Tullee naakat.varikset ,harakat ,oravat ja kissat.Niin juhlat alkavat hetkeksi ei jää rotille mitään.
Parempi tarpeeseen kun tyhjyyteen.Olen samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 20:16

Ketulle varmaanin muikku olisi mieleen mutta tuskinpa tintti niistä piittaa, varis korppi ja harakka kyllä arvostaa muikkutarjoilua mutta eivät liiku yöaikaan.
miumau varmasti nyt ajattelikin joitakuita muita olentoja kuin tinttejä?