Tietääkö kukaan,että mistä voisi saada osamaksulla jos on luottotieto merkintöjä???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 00:20

Luovu kuotto-ostoista.
Maksa entiset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 20:45

Voi sinua..

Kannattaa kokeilla nettiluottoa, mutta muuten en oikeastaan osaa sanoa..
Visa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 11:52

Yleensä tarkistetaan luottotiedot ja maksuhäiriöt.
Kaupat houkuttelevat tavaroiden ostoon osamaksulla tai erilaisten kauppojen omien luottokorttien avulla. Kuukausittaiset maksuerät saattavat kuulostaa pieniltä, mutta tuotteiden loppuhinnat nousevat selkeästi käteishintoja korkeammiksi. Kun pieneltä tuntuvia kuukausieriä kerääntyy useista ostoksista, niin lopulta niistä voi kerääntyä niin suuri summa, ettei sitä enää pysty maksamaan.
Pahimmillaan maksuvaikeudet voivat johtaa maksuhäiriömerkintään, joka vaikeuttaa elämää monin tavoin.

Voit tilata omat luottotiestosi:
www.asiakastieto.fi/yksityis...t.jsp?l1=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 13:27

Kannattaa hoidella vanhat velat jaloista pois ennen kuin uutta edes harkitsee. Luottomerkinnän omaava ei välttämättä saa lainaa mistään ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.10.2008 - 02:59

hm... ite ostin 42.. taulu töllön.. osis. vaik merkintä. onko tuttuihin välit kunnos? tee heidän kans diili. esim veli/ sisko/ äiskä.. joku muu.. jol on luotto tiedot kunnos. he voivat toimia välikäsinä. mimmosen diilin saatte aikaan on teidän asia. ON muuten hieno juttu kun osaa johdattaa IHMISIÄ heidän TUNTEILLA. ;) niin joo se.. et on velkaa vaik satoja tonneja, ei meinaa maailman loppua. ite elän elämää josta olin unelmoinut, on asunnot, on autot, ja huimat velat maksettu.. ja nyt on myös huimat! tulo kassavirrat vaik merkintä jäi.. ei todellakaan haitaa minun elämää.. pikemminkin päinvastoin!! se teki minusta vahvemman, muista pitää ihmissuhteita yllä! ! tein aina vain isompia kauppoja.. kun oli paineita perseen alla. (ELÄMÄ OPETTAA) heikot/kokemattomat ihmiset sanovat.. "siit tulee ongelmia" tai pienet kanat. vai oliko se strutsi, joka lykkää pään hiekkaan kun tulee ongelmia...