Joko odotat penkkiurheilijan unelmaviikkoja eli tulevia Olympialaisia?

Avainsanat: olympialaiset tulossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 20:07

en menetä unia niiden vuoksi, jos on töllö silloin kanavalla voin kyl vilastakkkin...mut ei mitenkään pakkollista tarvetta töllöttää.....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 19:07

en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:35

Minuakaan ne eivät sykähdytä,mutta suomi on urheiluhulluja täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 20:02

Tulihan tossa hankittua uusi telkkari, tosin hinta houkutti eniten ja vanha on v-91 käytettynä hankittu. Sattui nyt vaa samoihin aikoihin eli en sen urheilun takia hankintaani tehnyt,mutta onhan siintä kivempi katsella sitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2010 - 20:25

Odotan ja aion myös katsoa kaiken mahdollisen mitä näytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 20:30

Joo, odotan. Kivaaaaa! Katson kisoja oikein mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 21:23

En minä oikein jaksa töllöttää kisoja, radiosta joskus
kuuntelen. minun mielestä radio on parempi vaihtoehto,
saa samalla muita asioita tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 21:41

kauhulla odotan,

yhden television taloudessa tuppaa syntymään äänekästä keskustelua olympialaisten aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 08:06

Varmasti muutamia lajeja tulee seurattua.
Projektorilla on mukava seurata juuri urheilua. Lähes kolmemetrisestä kuvasta katsottuna on kuin olisi itse pelaamassa/hyppäämässä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 12:12

En odota, katson kyllä jos on mahdollista katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:36

Kyllä odotan.Saammepahan kerrankin nauttia usean viikon ajan siitä ihanuudesta että edes yhdeltä kanavalta tulee enimmäkseen ohjelmia jotka eivät ole uusintoja uusintojen perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:37

En oikeastaan, mutta ainakin naistenhiihto, mäkihyppy, yhdistetty ja jääkiekko tulee seurattua.
Suomen virallinen mitalitavoite oli vielä pari viikkoa sitten 12 kpl, nyt aletaan jo selittelemään loukkaantumisilla ja huonolla luistolla asiaa ja viikonloppuna joku joukkueen johdosta sanoi että 8 jos tulee niin pitää olla tyytyväinen. Kisat on Vancouverissa, Kanadassa 12.–28. helmikuuta, joten mitalitavoite ehtii vielä muuttumaan moneen kertaan...