Milloin viimeksi olet laskenut pulkalla mäkeä?

Minä laskin eilen ja kylläpä olikin kivaa!

Avainsanat: pulkkamäki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 21:10

eilen koko aamupäivän,
tai tarkemmin ottaen laskin vain kerran (todistaakseni rohkeuteni)
ja sitten loppuajan vahdin ettei varsinaisten laskijoiden lukumäärä hupene

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 19:06

eileen minäki kokeeli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:22

Enpäs muistakaan, tästä on jo vuosia aikaa. Tais olla lapsena isovanhempien pihapiirissä kun kalliolta laskettiin pulkilla alas, sai kunnon vauhdit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:36

En edes muista milloin viimeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 20:08

en kyl muista kans, mut jos potkukelkka lasketaan niin viime vuonna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2010 - 20:24

En kymmeniin vuosiin ole laskenut mäkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 21:11

Uskaltaisin epäillä että siitä on reilu kaksikymmentä vuotta aikaa - vähintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 21:15

Ai pulkalla, on siitä pitkä aika, olisko noin 22 vuotta
kun poikani kanssa tuli mäkiä laskettua. Toivottavasti
saan sitten seuraavan kerran laskea mäkeä pokani tytön
kanssa kunhan varttuu vielä nyt tytöllä on ikää 5 kk,
ei ehkä vielä oikein uskalla riskeerata jos hyvinkin nurin menee.
Kivahan tuo on kun itse olet pässyt pukllamäkeen, tulee
nuoruus mieleen varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 06:58

Välillä lasten kanssa käydään mäessä pyllähtämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 11:41

Oikealla pulkalla joskus vuosia sitten, mutta takaa lykittävällä talousreellä monta kertaa jo tänäkin talvena. Haen näet posti- ja välillä kaupan lähettämät ruokapaketitkin tiepuolesta reellä ja välillä on kaksi kivaa mäkeä. Reen takajalakset ovat niin lyhkäiset, ettei nillä pysty seisomaan, joten hyppään rekeen paketin seuraksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 13:08

Eilen tuli laskettua pulkkamäestä kun poikani sai moiseen hurjasteluun houkuteltua ja hauskaa oli. Oikeammnin: pojalla kavereineen oli hauskaa kun tämä nainen lensi ensi komeassa kaaressa pulkan kyydistä ja sitten hautauduttuaan nenäänsä myöten läheiseen penkkaan joutui pyytämään kaveruksilta poispääsyapua ja kaivamaan alusvaatteistaankin lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:05

En muista milloin.Sen muistan kun laskin pulkalla ,meni pirun kovaa.Toiset katseli että ooksä ihan hoooo.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:17

Lähes päivittäin tämän vuoden ajan.
Hauskuus alkaa hiljalleen häviämään kun kiipeää sadannen kerran mäenpäälle ja raahaa sinne pulkkaa sekä lasta selkä vääränä - mutta periaatteessa, kohtuudella se on ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 09:55

Minä en moneen moneen vuoteen ole laskenut pulkkamäessä, mutta eilen minulla oli kummitätini 4-Wee tyttö kylässä ja päätinpä viedä hänet laskemaan. Ja kieltämättä se oli kyllä niin kivaa, että voisi mennä ihan ikäiselläänkin porukalla ja vieläpä ehkä suurempaan mäkeen ;)

-Tuli ihan lapsuus mieleen niistä "suurista" hyppyreistä kun kiidettiin