Jos teit uudenvuoden lupauksen, onko lupaus pitänyt?

Avainsanat: uudenvuodenlupaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 22:44

Tipaton tammikuu tuli ja meni....ei se tammikuu mennyt mutta tipaton....No,helmikuu on lyhyempi ja yrittänyttä ei laiteta...mitähän lie tuokin sanonta tarkoittaa...?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 18:30

Juu, lupasin, etten tee lupauksia... ja samalla hetkellä tulin sen rikkoneeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:07

ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:39

En tee sellaisia lupauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 20:11

lupasin lisätä liikunta , no enämmänkin vois liikkuu , mut olen nyt ainakin tämän vähäsenkin pitänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2010 - 20:22

En tehnyt lupauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 21:09

Unohdin tehdä sellaisen, joten ei hätää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 21:37

Minä en sen kummemin tehnyt mitään lupauksia, elämäni
on tasapainossa ja ihan kohtalaisesti tässä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 18:00

Minä epäillen itselleni mielessä lupasin olla juomatta kahvia. Eihän siitä mitään ainakaan vielä ole tullut. Olenkuin holisti konsanaan ,riippuvainen.Aika paha......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:21

Oli sen verran typerä ja helposti saavutettavissa etttä en kehtaa edes kertoa, mutta se toteutui varmasti. Vähän sellainen "antilupaus". Järkeviä päätöksiä voi toki tehdä muulloinkin.