miten saisin poika ystävän kun oon kymmene ja miten saan selvill et dikkaakse must?? <33

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 18:02

Aika hiljast on, tarkoittaneekohan se sitä, että pitäisi ootella vielä jokunen vuosi ton 'poikaystävän saamisessa'?

Mut poika voi nuorellakin tytöllä olla ihan kaverina, mikäs siinä, samanlailla kuin tyttöjenkin kans voi olla kamu. Kavereiden kanssa, olkoot ne sit tyttöjä tai poikia, niin ne yhteiset harrastukset ja kaverit vie yhteen ja silloin kyl huomaa et 'dikkaakse' sust.
Malttia tyttökulta, sullahan on koko elämä edessäs ja jos kaiken kokee jo nuorena ei oo mitään jännää enää odotettavissa, joten askel kerrallaan ja päivä kerrallaan, eiköstä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 20:21

Jotkut miehet on ainakin sellasia, että ne on huonoja tekemään alotetta(kuten minä) joten kannattaa vihjata suoraan ihastukselle; jos hänen kanssaan oikeasti haluaa elää.
Kuitenkin niin, ettei siitä koidu sinulle harmia jos ko. poika ei olekkaan kiinostunut sinusta.

Myös monet 10-vuotiaat pojat eivät ole vielä tarpeeksi kypsiä suhteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 00:22

Etsi ensin kavereita.
Ystävyys tulee ajallaan.
Keskustele äidin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 13:30

Voi lapsi pieni. Ole lapsi niin kauan kuin vain voit olla. Liian aikaiset suhdesysteemit eivät ole hyväksi. Mun tyttö on nyt 15 ja hänellä on vasta nyt ensimmäinen poikaystävä. Tähän olen tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 20:56

samaa mieltä muiden vastaajien kanssa. olet vielä niin nuori, että jos joku poika on kiikarissa ja tykkäät siitä niin kaveruus on ihan hyvä asia. jos poika on hyväkin tuttu, niin vanhemmat mukaan ja menette vaikka uimaan tai linnanmäellejne. kaikkea kivaa voi tehdä yhdessä, ei tarvitse välttämättä nuorena `seurustella` vaikka tykkääkin pojasta. hengailla vain yhdessä.

itse seurustelin ekan kerran 15 vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 12.08.2008 - 16:33

Älä elä viellä aikuisten elämää, kerkeät saamaan poikafrendejä myöhemmin. Olet aivan liian nuori seurustelemaan. Pysy lapsena kauan viellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 21:47

siun kannatta suara puheinen niiku mie oon aina mut mie tiiän et jotku ihmiset on ujoja poikien seuras