Voi kun tuli ihaninia vastauksia teiltä,pienessä hetkessä.Kun en jaksa enään??

Kiitos kaikille kun jaksoitte vastata..Olette kaikki ihania ystäviä..minulle..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 10:36

Voi sinua mikä nyt on.kyllä jaksat kun minäkin jaksan.Välillä on sellaisia tunteita myös minulla et ei millään jaksa.Vaikeeta on välillä mutta miusta et on sulla ystäviä täällä.On vaikea ajatella mikä toisen mieltä painaa.Koita jaksaa vaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos tuulikki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 23:45

Muista myös nukkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 06:43

toivotan nyt sinulle jaksamista ,kaikesta huolimatta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 07:15

Monen kaltaiseen hyvänoloon on tummasuklaa ja mustikka. ja hyvän ystävän olkapää. Minä olen jo täyshullu jahkaillessa mikä pääni selkeyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 09:28

Varmaan helpottaa kun voi "sanoa ajatuksen" julki, Napsu toimii auttavana puhelimena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:49

En kuulu näihin kiitoksen saaneiden sarjaan sillä vastasin vasta äsken siihen kyssäriisi.
Toivon että nuo kanssasisareni ovat vastauksillaan todellakin saaneet uutta ajateltavaa millä kestät taas tämän hetken yli. Asioilla on taipumus järjestyä vaikka välillä tuntuukin ettei elämä hymyile. Tsemppiä ja parempaa alkanutta viikkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:13

joojoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 21:19

En ollut vastaamassa eka kyssäriisi sillä viikonloppuna tulee niin vähän napsuiltua mutta siitä huolimatta ja sen vuoksi jaksamista ja onnen hippusia Sinulle Liisukka. Muista aina, että synkimmälläkin pilvellä on hopeareunus ja paistaa se aurinko risukasaankin.