Matkalle.

Jos saisit lähteä AIVAN minne haluaisit, minne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 11:39

Kuuhun.
Olen allerginen kuuselle,
kävin lääkärissä ja lääkäri tokaisi minulle: "muuta kuuhun , siellä ei ole kuusia"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 16:49

Haluaisin mennä esim. Sveitsiin, missä asuin joskus, ja käydä katsomassa, onko asumani paikka vielä samanlainen, tunteita herättävä kuin nuoruudenkuvitelmissani oli, vai miksi on muuttunut...
Toinen haaveeni olisi mennä joskus viettämään joulua paikkaan missä olisi valkoiset hanget, jkl maalaistalo, reki ja hevoset, joulukirkko sekä jouluruuat (njamm), iltainen/öinen sininen tähtitaivas ja hiljaisuus ja rauhallinen, kiireetön olo. Jospa joku vielä kertoisi, mistä sellaisen paikan löytäisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 17:01

mä haluisin thaimaaseen tai new yorkkiin tai vegasii tai johonki tollasee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 21:03

Japanissa olis kiva käydä. Hieno maa jossa on korkea teknologia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 12:04

Malediiveille tai johonkin muuhun paratiisisaarelle mieheni kanssa kahdestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 17:29

en osaa nimetä mitään tiettyä maata, mutta ois kiva päästä johkiin aurinkoiseen ja lämpimään. missä ois valkoinen hiekkaranta kirkas turkoosin värinen meri, palmuja ja pieniä bungalovin tyyppisiä asutuksia. ois hyvää ruokaa ja raikkaita driksuja ja sais vain makoilla ja ottaa aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 14:13

Australia - Uusi Seelanti , ovat tähän asti jääneet väliin.
Monessakin jo käymässäni paikassa voisi käydä uudestaan, tekisi mielikin, mutta kun tuo maailmankolkka on ihan muiden kertoman varassa, niin olisi kiva nähdä itsekkin.