kuka alkaa kanssani dietille ?

Dieettiohjeet

1. Jos syöt jotakin, eikä kukaan näe, siinä ei ole kaloreita.

2. Jos juot kevytlimsan ja syöt suklaapatukan, kevytlimsa mitätöi suklaapatukan kalorit.

3. Jos syöt toisen henkilön kanssa, etkä syö enempää kuin hän, kaloreita ei lasketa.

4. Lääkkeeksi syödyn ruoan kaloreita ei milloinkaan lasketa, esimerkkinä kaakao ja juustokakku.

5. Jos lihotat ihmiset ympäriltäsi, näytät itse hoikemmalta.

6. Elokuviin liittyvät ruuat, kuten popcorn ja perunalastut, eivät lihota, koska ne ovat osa elokuvaelämystä, eivätkä ravintoa.

7. Keksin, munkin tms. puolikkaissa ei ole kaloreita. Puolittaminen saa kalorit valumaan ulos.

8. Jos valmistat ruokaa, ei välineistä nuolluissa aineissa ole kaloreita.

9. Samanvärisissä ruoissa on sama määrä kaloreita, esimerkiksi pinaatti ja päärynäjäätelö, herkkusienet ja vaniljajäätelö. HUOMAA: Suklaa on universaali väri ja siksi sopii yhteen minkä tahansa muun värin kanssa.

10. Kylmissä ruoissa ei ole kaloreita, koska kalorit ovat lämmön yksiköitä (esim. pakastetut piiraat, jäätelö, hyvin temperoidut juomat, erityisesti jääpalalliset). Ulko-olosuhteissa alle 15 C-asteen lämpötilassa mikä tahansa nautittava lasketaan kylmäksi, esim. hiillostettu makkara, vohveli kerma-hillolla.

Avainsanat: dietti ja ohjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 18:20

Olen ollut kyseisellä dietillä liian kauan. Nyt olen toisenlaisen kamppailun keskellä, aloitin ennen joulua, ja aion jatkaa vielä pari kuukautta. Nyt on mennyt 12 kg, vielä voisi ainakin toinen mokoma lähteä. Katsotaan sitten joskus, miten onnistui.

Kysyjän kommentti

onnea laihiksellesi...hiukka kade kyl... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:31

Tuotahan minäkin olen kokeillut, mutta kyllä pitää tunnustaa että jossain on mennyt ja pahasti pieleen. Minun ehdoton suosikkini oli kohta 1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:29

Olen kuullut sanottavan etteivät "tyhjät kalorit" lihota, mitä sitten tarkoittanee, olisiko juuri tämä dietti.