laitettaiskos sunnuntain illan ratoksi pienet vitsit , saa olla omat tai jostain lainatut , kuhan on :))

Turkulainen ja tamperelainen olivat työpaikkahaastattelussa, johon

kuuluivat muun muassa psykologiset testit. Testaaja antoi kummallekin

hakijalle arkin paperia ja kynän ja käski:

- Kirjoittakaa paperiin niin monta e-kirjaimeen päättyvää eläimen nimeä kuin tiedätte.

Turkulainen alkoi heti kirjoittaa kynä sauhuten. Tamperelainen sen sijaan

mietti ja mietti, mutta hänen paperinsa pysyi tyhjänä. Lopulta hän sai

puserrettua paperille kaksi eläimen nimeä: hylje ja käärme. Testin

päätyttyä tamperelaisen oli kuitenkin pakko tunnustaa mielessään

tappionsa, sillä turkulainen oli koko testin ajan kirjoittanut

lakkaamatta. Lopulta tamperelainen ei voinut olla kysymättä

kilpakumppaniltaan:

- Kuinka sää tiesit noin paljon niitä nimiä? Nääs emmää keksiny ku hylje ja käärme.

- No onhan niit vaik kuippal, turkulainen vastasi. Hyttyne, kärpäne, hiirulaine, perhone, hevone, satiaine, matone, pupune, ..

Avainsanat: vitsi piristään pyhä iltaa ja lainattua oli tämä vitsi :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 17:52

Vaimo kysyi mieheltään,olithan sinä viimesyksynä hirvijahdissa,johon mies vastasi,olin olin.Mitä sitten?Ei mitään,mutta yksi hirvi soitti,et siulle on syntynyt vasa.

Kysyjän kommentti

hehee ..heheee .. mitä opimme .. metsästys on vaarallist tai sit ei.. :)) nauraa hekottaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 18:29

Mitä kuuluu? Sieltä kuuluu mitä kuuluu :D Ite keksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 19:42

Mummu lähti rollaattorin kanssa apteekkiin Kupittaankadun "sittariin", Sepänkadun kulmassa vaklas vanha mies ja pyysi ajokorttia rollaattoriin , mummu näytti tälle koppalakkiselle tarkastajalle sairausvakuutus korttinsa , ja sai jatkaa matkaa, no eikös sama koppalakki mies kysynyt rekisteriotetta Itäisellä Pitkäkadulla, mummu antoi reseptinsä ja sai jatkaa matkaa, ja eikös siellä Kupittaankadun risteyksessä tämä koppalakkinen tarkastaja seissy pili paljaana ja mummu tokas, no kyl mää arvasi et puhaltamaki viäl jouru

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:28

Savolaistintti lensi vapunaattona turkuun ja istahti turkulaistintin viereen oksalla. Aikansa hiljaiseloa siinä vietettyään tokaisi turkulaistintti: hyvää vappua - titi tyy. Johon savolaistintti: Vappua hyvinnii tyy.