Antakaa vinkkejä mitä voisi tehdä?? Lanttu ja porkkana-soseesta...

Ostin puoleen hintaa...näitä soseita..kilon pötkylöitä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 14:22

lisäileppä pottua pilkottuna, mitä nyt haluat että tulee kiinteempi. tee mureke tms. munaa ja vähän jotaan jauhoo/kaurahiutaleit/korppujauhoi ett kasas pysyy.
käytä mielikuvitusta ;)
lisää kasvisnestettä ja tee keitto. levitä pizzapohjan päälle ja lisää kasviksia. ja jollei päiväys ummessa laita pakkaseen. vaikka pienemmissä osissa niin on helpomi myöhemmin käyttää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 12:34

keittoo, porkkanaohukaisia ,kasvislaatikkoa ....noita nyt tuli ekaks mieleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 13:52

Sosekeittoo, siansiivu-lanttulaatikkoo, porkkanaohukaisii ja lanttulooraa, porkkanapiirakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 16:11

Porkkanasämpylät sekä -teeleivät ovat maukkaita...kannataa kokeilla nam....teeleivistä tulee erittäin maukkaita ,jos tekee ne gluteenittomista jauhoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:16

Lisää perunamuusiin tai tee keittoja niistä. Porkkanakakkukin saattaisi tulla erinomaista kun laitat sitä taikinan sekaan. En ole kokeillut itse koskaan, tuli vain mieleeni. Onnea kokeiluille, teetpä sitten mitä teetkin niistä. Annathan meille sitten ohjeesi jos onnistut niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:02

Porkkanasoseesta tein keittoa vähän aikaa sitten, homejuustoa joukkoon niin hyvää tulee.