Pitäisikö kategorioita olla mielestäsi enemmän, että kysymyksesi tulisi paremmin ymmärretyksi?

Avainsanat: maailmanlaajuisesti ja yleisesti kysytty kysymys tärkeimpänä oma mielipiteesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.01.2010 - 12:16

Ei tarvitse olla. Kyllä kysymykset ymmärretään, jos vähän tarkemmin selittää siinä lisäykset kohdassa. Ja avainsana pitää olla siitä itse kysymyksestä. Kuten tuossa pipsan kysymyksessä se olisi oltava esim. gategorioita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 11:46

Vähemmän mielestäni, anakin avainsanoja, Kiitos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 12:00

juu sais olla joku sekalaisil kyssärel...vois vaik nimi olla sitä sun tätä kategoria....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 12:40

Kyllä kaikki kysymykset ( ja vastaukset ) tulee ymmärrettyä ei siihen kategorioita tarvita.
Ja nämä sitäsuntätä osaston kysymykset saavat yleensä eniten vastauksia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 15:30

itse en ainakaan ikinä lue kategorioita
joten ihan sama mulle lisätäänkö vai vähennetäänkö niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 16:05

kysymyksen laatimisessa voisi nähdä hieman enemmän vaivaa, monessa tapauksessa se auttaisi ymmärtämään ja antamaan kunnollisia vastauksia paljon enemmän kuin kategoriat konsanaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 16:37

Olen joskus kysynyt samaa ja tulin siihen tulokseen että mikäli sopivaa ei löydy niin onko niillä mitään merkitystäkarsinoida kysysymyksä. Kaikki menee vaikka opiskelu ja tiedon alle kun tätä elämänkoulua käydään eli valperi sanoi saman asian ensin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 17:10

kategorioita mielestäni aivan riittävästi, selkeämpiä ja yksityiskohtaisempia, varsinkin asiakysymykset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:10

Ei ehkä sen takia, itse kyssäreitäni eivät kategoriat tee selvemmiksi, mutta jo sen takia niitä pitäisi olla enemmän, koska on paljon kyssäreitä jotka eivät todellakaan sovi mihinkään kategoriaan. Tästä on jo monesti aiemminkin ollut puhetta, mutta ei tuo yp ole ainakaan meidän kyssäreidemme ja vastaustemme perusteella tehnyt mitään. Heille pitäisi varmaan laittaa adressi niiden saamisesta tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 12:17

Kategoriat riittää ihan hvyin, ymmärretyksi tulee kun muotoilee kysymyksen huolellisesti ja käyttää suomen kieltä eli yleiskieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 10:57

Ei niitä tarvitse olla edes noin montaa.
Järkevä avainsana auttaa vanhojen kysymysten etsimisessä enemmän. Osa ei käytä sitä lainkaan ja osalla se ei edes liity kysymykseen. Sen käyttötarkoitusta ei ymmärretä vieläkään, parempi kun sen nimi olisi "hakusana", silloin se ehkä ymmärrettäisiin paremmin...