Oletko monesti kaatunut tänä talvena ja kuinka pahasti kävi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 11:21

tunti sitten ekan kerran,
tein sellaisen 'pers-enkelin' ihan pehmeään hankeen,
eli ei käynnyt kuinkaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 11:22

Onneksi en ole vielä kaatunut tänä talvena (koputan puuta). Kaatumiset aiheuttavat kuitenkin tosi ikäviä vammoja, jotka sitten vaivaavat lopun elämää. Toivotaan, että kukaan ei olisi langennut tänä talvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 11:26

joo kaadun joka päivä mitään vakavaa ei ole vielä sattunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 11:29

Kerran vain ja hieman pyllylihakseen sattui, ei sen vakavampaa. Nousin ylös ja jatkoin matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 12:07

tipsuttelen niin varovasti , jot pysyisin pystys , kun kauan sitten kaaduin leskettelu mäes ja siitä on jäänyt ikuinen vamma polveen , joka uusii saman tien , jos kaadun, sillä en uskalla kunnolla edes kävellä näin talvella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2010 - 12:09

Meinannut vaan kaatua. Saanut kuitenkin tasapainon takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 12:47

Kerran liukastuin ja lesin pyllyllen..ei sattunut oli kummassakin kädessä kassi..niin oli kädet turvassa,kun ennättänny tehdä mitään..se oli kyllä salaman nopea kaatuminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 13:02

Pystyssä oon pysyny toistaseks.Toivottavasti jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 13:18

Kerran kaaduin viikko sitten suksilla tienalitustunnelissa ja satutin häntäluuni ja niskassa tuntui tärähdys. Enään pientä vaivaa istuessa ja niskasärkykin on helpottanut. Eipä ollut paljoa lunta siinä asfaltin päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 17:07

viime viikolla koira veti nurin , mutta säikähdyksellä selvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 23:03

Mies on kaatullut munkin puolestani. En ole keikannut vielä kertaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:02

En onnekseni ole ulkona - sisällä tahtoo kyllä silloin tällöin tuo maan vetovoima kutsua ja seinätkin ovat kovilla. Onneksi on iskunkestävää materiaalia nuo seinien levyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 21:17

Vain kerran ja onneksi siinä rytäkässä henkiset vammat olivat fyysisiä suuremmat - ainahan se hiukan nolottaa pyllähtää nurin keskellä ihmisjoukkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 10:51

En ole vielä kaatunut, pari kertaa on selkään käynyt kun on tullut äkkinäinen liike.