Matkakohteena Madeira vkolla 11 - 12 ( ehkä ), millaisia kokemuksia Napsulaisilla ko paikasta ?

Avainsanat: matkalla aurinkoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 11:19

hyviä, olen ollut Madeiralla juuri noihin aikoihin (pääsiäisen tiennoilla) useanakin vuotena, suosittelen

linkissä muutama pääsiäisajan kuva Funchalista

www.napsu.fi/user/573/matkai...kuvat/1219

Kysyjän kommentti

Kiitos, matkakuvia oli mukava käydä katselemassa.
Emme vielä ole päättänyt lomakohteesta, mutta tuo Madeira nousi esille.
Olisiko sinulla suositella jotain muuta mielenkiintoista kohdetta viikoille 11 - 12.
Lämmintä mielellään, mutta ei pelkästään rannalla löhöilyä. En jaksa maata kuin lahna paikallani, täytyy olla liikettä =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 10:29

Mieluisia kokemuksia. olemme olleet pari kertaa. Mäkistä,joten hyvät kävelykengät tarpeen.
Vihreä kaunis saari. Hieno uimaranta löytyy naapurisaaresta Porto Santosta.Katamaraani vie.
Menomatka on töyssyistä.Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 15:46

Kaunis ja vihreä saari.
Upeat maisemat ja ystävällisiä ihmisiä. Uimarannat kivikkoisia, eikä tuohon aikaan ole varsinaisia helteitä, lämpötila lienee 19-20 mutta saari on niin upea, että ei siellä aurinkoa malttaiskaan ottaa koko loman aikaa.
Monen mielestä upein saarilomakohde, enkä yhtään ihmettele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 15:48

Madeiralta pelkästään hyviä kokemuksia. Ilmat saattavat olla vaihtelevia joten laukkuun myös sadetakki ja/tai sateenvarjo. Myös hyvät kävelykengät ovat tarpeen. Osa hotelleista sijaitsee hieman kauempana kaupungin (Funchal) keskustasta, valtaosa Lidon alueella josta keskikaupungille kertyy käveltävää muutama kilometri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 15:47

Upea paikka. Levadakävelyjä ei kannata missään tapauksessa jättää väliin. Myös Monten vuorella ja kirkossa, Funchalin kauppahallissa sekä Nunnalaaksossa kannattaa käydä. Ruoka on hyvää ja erittäin paljon löytyy monenlaista kalaa. Ja se Madeiraviinihän on niin ihanaa ja makeaa...