Miksi joku ihminen on tosikko todella??Ei ymmärrä huumoria ollenkaan...

Huumorin kukka on ihanin kukka mitä tiedän..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 10:02

Huumori on arvokas lahja ihmiselle. Sen saa lahjaksi ja uskon että kotoa siihen saa eväät, ainakin äitimme kasvatti ja opetti myös huumorin avulla.

Kysyjän kommentti

Tosi hyvä lahja..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 14:21

kaikenlaisia persoonallisuuksia mahtuu maailmaan,
tosikkoja ja ei tosikkoja,
eikös sekin ole jonkinsortin rikkautta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 14:26

Vaikea sanoa.me serkkupoikiemme kanssa 10hlö:ä olemme kokoontuneet 14 vuoden ajan ja tosikkoja eikä riitaa ole ollut vitsi lentää kuka vaan kerkeää kertomaan ja aina sauna ja uinti ja hurtti huumori siinäkin mukana.Monet ovat yrittäneet samaa mutta tappelun nujakka on särkenyr perinteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 14:53

en tiiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 15:02

meit on niin moneks (ja sitten vielä ne savolaiset)

minkäs teet, senkus elät niiden kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 15:46

Tosikko mikä tosikko ja vielä savolainenkin. Pelastakaa joku minut humoristiksi...vai oisko jotain pikakurssia, etäopetusta tai peräti koulutusta pidemmän kaavan mukaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:04

Minulta se ainakin löytyy huumorin kukka.eipä elämää jaksas kyllä iklman huumoria.Huurmoi pitää ihmisen järjissään. Mut jos vaan mököttää tulee ennen aikainen loppu koko ihmisestä. Huumoria olla pittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 17:18

Voi, voi... Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Myö vaa ollaa nii erilaisii. Toisella alkaa jo ajatus viedä muita mantuja, kun toinen painii todella asian kanssa. Mielenlaatu ja kaikki vaikuttaa tuohon.... Yritetään vaan ymmärtää niitä vähemmän huumoritajusii... Onhan varmaan hyvä tarkoitus olla sellasiikii ihmisii... Eikös ne sano, et kaikel on tarkotuksensa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 17:24

niinpä se just menee, yx nauraa jo kirjaimesta ja sanasta , toinen ei ymmärrä vitsiä edes rautalankalla väännettyn...tai muutakaa hyymörii ...se vaan on se luonne... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 18:05

Sellaiselta taitaa puuttua se huumorihormooni. Tai sitten on hänelle tullut sellainen synkkyysgeeni jo verenperintönä. Luulisi sellaisen ihmisen elämä olevan ankeaa. Itse en osaa olla luonteva tosikon seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:15

Taitaa olla vähän niin kuin rakkaudessakin, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. En sanoisi, että joku on aina tosikko, hänellä vain huumori on herkässä jossain toisessa kohtaa. Ja onhan meillä ala- ja ylämäkiä itse kullakin. Ei ne asiat aina naurata :) Mutta tärkein asia minkä olen itse huomannut, on se, että osaa nauraa itselleen. Silloin on helpompi yhtyä myös toisten huumoriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:25

Miusta josku tuntuu että ne ovat tuolla Iltalehden palstalla mielipiteet/keskustelu
Pohjoi-Savo, ne ei osaa muuta kirjoittaa sinne kuin yhtä sanaa,
se HALLOO HALLOO, käykääs huvikseen katsomassa
miten kylläisiä ne ovat itseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:46

Toisia kiristää pipo enemmän kuin toisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 21:43

Se on keeneissä sekin. Minkä pienenä oppii taittaa vanhanakin ´vielä lupsakkaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2010 - 23:03

Tosikot saattavat ymmärtää toisenlaista huumoria, mitä taas muut eivät ymmärrä. On siis kyse ihmisten erilaisuudesta. Ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 10:34

Meitä on monta