Onko teillä veikkauksen pelitili???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 15:30

Kyllä on ollunna suurin piirtein saman aikaa tuo veikkauksen tili auki, kun on tää konekin kotona ollunna (keväällä tulee 2v). Laitan sinne pankkitililtäni aina jkv rahaa, ja kun tulee mukava peli, mitä haluis pelata, niin sen kun sit näppäilee, eikä tarvii lähtee mihkään kiskalle laittelee ja täytteleen kuponkeja, ja voitotokin tulee ihka muutaman tunnin sisällä veikkaustilille, josta voi siirtää sen minkä haluaa pankkitililleen takasin, on se niin hyvä:)

Kysyjän kommentti

Helppo tapa pelata..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 13:42

Miehelläni on,minulla ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 13:52

Jos se on sama kuin Veikkaus-kortti, niin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 13:54

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 14:31

ei ole ja annan koneen arpoa pari riviä että olan mukana jos tärppäis.siksi kone saa arpoa ettei jää muistiin numeroita, samoin annan kineen tarkistaa lapun. ei se väkisin tule tein 4 viikkoa peräkkäin 100 riviä/vko ja yksi pieni voitto koko aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 15:50

Ihan samoin teen kuin edellinen vastaaja. Välillä siirtyy rahaa pelitilille ja joskus harvoin saa tehdä siirron toisinpäin. Netti helpottaa niin monien asioiden hoitamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:52

Ei oo pelitiliä. Kovasti kipparin tätsyt yrittävät houkuttaa sen hankkimaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 18:02

Kyllä on, mutta en oikein ymmärrä kun sinne pitää koko ajan tölvätä sitä rahaa, eikös sinne pitänyt tulla niitä voittoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:03

Veikkiksen pelitili on ja helppo heittaa lquqntqilotto;kun ei aina ole arraa tai kioskia lahimailla;sorry merkilliset merkit;kirjaimet tassa koneessa vaarassa jarjestyksessa;;;

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:19

Kyllä on ja hyvä kun muistutit. Pitääkin mennä heti sinne pari riviä arpomaan jos vielä on saldoa jäljellä ;) Onnea vaan kaikille illan peliin jos lottoatte. Kolmesta miljoonasta olisi jakaa vaikka meille kaikille kun ei olla ahneita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 19:16

Kyllä on ja aina välillä siellä lottoan ja laitan lisää rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2010 - 22:44

Ei ole, mutta enhän sitä tarvitsekaan, kun en harrasta lottoamista enkä muitakaan rahapelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 23:31

yeah yeah yeah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 09:55

Pelitili on, mutta eipä ollut voittoja tullut . . . taaskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:36

On se luottokortin kokoinen muovinpala lompakossa mutta kertaakaan en ole sitä käyttänyt. Onhan se kätevä jos pelaa jotain tosi pitkää vetoa ja voittaja selviää vasta puolen vuoden päästä, ei haittaa vaikka hävittää kupongin.