Pidätkö hapankaalista salaattina?

Ostin eilen Rasilaisen hapankaalia rasian äsken aukaisin rasian ja maistoin,se on hyvää ja tarpeeksi kypsää ja mehukasta,että vitamiini pitoista.

Avainsanat: hapankaali hapan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 12:59

Pidän mie ja varsinkin toi Rasilaisen tekemä hapankaali on niin hyvää (muitakin oon kokeillu, eivät niin hyviä, paitti tietty omatekemä)... ite otan joskus evääkskin töihin ja muutama ohut braatwursti ja hetkoseks mikroon, niin avot, ei sen parempaa... samoin haaleaksi lämmitettynä sopii mielestäni liharuokiin tai kanankoipien kans pataan...., vesi herahtaa tääl kielelle...:)

Lähteet:
Tässä vielä linkiks nuo vitamiini sun muut hyvät vaikutukset: www.rasilaisenhapankaali.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 12:52

Hapankaali on aivan ihanaa ja terveellistä. Jos vaikka hiukoo, niin siihen se on hyvä lääke myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 13:03

Enpä tiedä miksi? En ole oppint hapankaalia syömään..vaikka kaaliruuat on suurinta herkkua minulle.. Lapsena en voinut sitää minkäälaista kaali..Vasta 40v. takaperin tuli kaalista herkkua..kun olin mieheni serkun luona kylässä..ja oli kaalilaatikkoa..oli tosi hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 13:17

Se se vasta terveellistä.ONhan se aika erikoisen makuista jos ei ole ennen syönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 15:51

Tykkään kovasti hapankaalista, nam ja se on niin terveellistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:11

En tykkää.Parempaakin ruokaa on kuin se.Mut punakaalia ostan lidistä jota on purkissa siellä myytävänä on kyllä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:50

Hapankaali on mielestäni hyvää. Bratvursti ja hapankaali paistinpannulla käytettynä aika herkkua. Venäjällä hapankaali on erilaista kuin Suomessa. Pidän myös venäläisestä hapankaalista. Ei niin hapanta kuin meillä, mutta erittäin hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 18:00

Olen yhden ainoan kerran eläissäni maistanut sitä eikä ollut minun suuni mukaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 21:41

Kyllä olen sitä jo pikkupoikana ollut tekemässä ja nyt täällä virossa se kuuluu jokapäiväiseen ruokavalioon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 22:25

jos se on oikeasti hapanta niin gyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2010 - 22:41

En salaattina pidä, mutta kaalikeiton jatkeena on tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 13:32

Erinomaista salaattina ja salaattien osana. Lämmitettynä erinomainen lisuke monelle ruualle.
Kaikkia kaalilajeja en voi syödä joten mukava lisä.