Oletko ostanut kokonaisen ananaksen?

Ostin eilen sellaisen,se on vielä raaka.Mistä tiedän milloin se on kypsä?

Avainsanat: ananas raaka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 10:56

Just eilen ostin ja kypsää ei meinannu löytyä ollenkaan, mut sit onneks ainakin yks löyty, nyppäät sieltä vihreis lehdistä yhtä (sisintä) ja jos sieltä lehti irtoo, niin ananas on kypsä:)

Lisätty: 16.01.2010 - 11:08

Löyty nuista avainsanoista kun etsin myös aiemmin kysyttynä: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/17145
josko sieltäkin vinkkejä löytyis

Kysyjän kommentti

Tuore ananas on hyvää ja makeaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 11:02

Kerran olen ostant..enkä osta toista kertaa..kun en siintä löytänyt kypsää osaa..meni hermot ja heitin roskikseen..ostan mielummin säilyke-ananasta..mitä käytän..esim. rahkan sekaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:21

paikanpäältä löytyvät paremmat yksilöt kuin seinäjoen marketeista.......
olen joskus ihan makutestinä ostaen kokeillut, mutta kovin ovat puisevia olleet ne hedelmät.
mutta lämpimissä maissa lomalillessa, maukkaita mehukkaita ovat olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:33

Yhden kerran olen ostanut enkä ikinä ikinä ikinä enään osta Ei kokonaista ananasta kannata ostaa ei siinä ole mitään syötävää sehän on pelkkää puuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:36

joo oli lidl niin edullinen , niin isäntä toi , nyt sit vaan annan kypsyä ja sit naustiskelen .. on muuten ihan erin makuista , kuin purkki ananas ja salaattiin ,sekä porkkanaraasteeseen , sekä hedelmäsalaatteihin käytän tuota anasta unohtamati, miten hyvää se on syödä siitä vaan...niin en välttämäti just tuota yhtä , mutta yleensä tuoretta ananasta käytän , muuhunkin ruokiin .. inspiksest sen käyttö sit vaan on kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 12:11

On mielenkiintoisen näköine mutta olen vähän ollut epäilevällä kannalla kuinka paljon siintä jää syötävää ja nyt kun tuo kypsyystesikii selvis ni täytyy kokeilla miten selviän uudesta tehtävästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 15:54

Olen useinkin, mutta täällä syrjäkylän kaupassa niitä ei ole tarjolla. Viikon päästä syön varmasti ananasta ym. hedelmiä lomalla, kun ne ovat siellä niin halpoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:15

Jotain vuosi sitten ostettiin ja tosi hyvää oli.Tykkään ananaksesta raikasta ja mehukasta syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:31

Olen vain muutaman kerran... Joku asiantuntija oli mukanani ja paineli sitä (siis niitä) ja sit oli niiku kypsä löytyny. Pitäydyn täällä Suomessa ihan purkkisellaisissa. Kas kun ei miulla taito riitä.... Tai siis en ilkeis räplätä jokaista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 17:54

Yhden ainoan olen koko elämässäni ostanut ja senkin sen takia että siihen tuli mukaan sellainen ananasleikkuri. Onneksi oli kypsä ananas ja leikkurikin toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:19

aika monta kertaa
Jos on painava ja pehmeähkö silloin tod.näk. kypsä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:42

Erittäin usein, täällä on yksi firma joka myy sitä usein euron kappale.
Anna pikkasen pehmitä, mutta älä liikaa. Siinä vaiheessa kun se "kukkanen" siinä päällä alkaa taipumaan niin osa ananaksesta on jo pilalla... On yllättävän kirpeää jos vertaa sokeriliemessä olevaan tölkkiversioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 09:13

Joskus