Olettko pettyyneet ja sitten vihastuneet?

Siis synnyttääkö pettymys vihaa?

Avainsanat: viha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 10:29

kyllä petyin tosi pahasti.
kuvittelin aviopuolisoni elävän pitkään
ja viettävän kanssani aikaansa minun elämäni loppuun saakka,
vaan niitti tuoni hänet 38 vuotiaana,
olin kyllä erittäin vihainen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 11:52

synnyttää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:54

Sittenhän sitä sais vihata ja vihata,eihän siitäkään mitään tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:26

Pettymys synnyttää vihaa. Toden totta. Senkin olen huomannut, että siinäkään ei aina se vihan kohde osu oikeaan.

Olen yrittänyt näin vanhemmiten ajatella leppoisammin asioita. Ja mottona olisi "pessimisti ei pety".
Ei ketuta paljoa mikään, ja saa katella ihan aitiopaikalta niitä sauhuajia. Heh. Lääkitystä lisää ja hyvin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 17:51

Kyllä näin on päässyt käymään. Eikä se tunne ole mikään mukava, mutta minkäs teet kun negatiiviset ajatukset pettymyksestä painaa mieltä.