Onko päiväsi lähtenyt hyvin käyntiin? Miten meinaat viettää päiväsi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 09:55

Huomentapäivää vuon, tässä just tulin ruokakaupasta ja nyt aion kattoo miten Suomen miesten käy japaniassa;) mäkihypyissä.... sitten imurin näyttöö lattialle ja kokkailua, jos näitä ehtiikään...hmmm..:D Entäs mitä omiin päivänviettosuunnitelmiisi kuuluu?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 09:45

Ihan on mukavasti lähtenyt.Lähden kohta äiteen luo siivoomaan.Sen jälkeen kotiin ruoan laittoon.Sit annankin itselleni luvan herkutteluun ja laiskotteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 10:17

Simpsiölle menossa…

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 10:36

huonosti alkoi, kaikki pitää miettiä uusiksi, saas nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 10:45

Hyvin on päivämme alkanut,eräs naapurikin piipahti aamukahvilla.Matot on rullattu puistelua varten ja edessä imuroinria ja lattian pesua,et pölyjenpyyhkimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:18

Hyvinhän tuo on lähtenyt ja täytynee lähteä kävelylle ihastelemaan kuuraisia koivuja joita ei ole vuosiin nähtykään täälläpäin. Ilmakin on sopivan lauhkea, mutta Suomalainenhan puhuu säästä eikä ole koskaan tyytyväinen eli aurinko puuttuu. Kaikille Napsulaisille hyvää päivänjatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:52

heräsin vasta 11.. :) pitää jakaa lehdet ja käydä puntilla.. ja sit kai opiskella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:53

Ei ole lähtenyt hyvin käyntiin, ois vaan parempi nukkua koko päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 12:00

no-oo tulikin nukutux hiukka liikaa , sekään ei hyvä, mut tuo kuumeilu hiukan ressaa, nyt taas on ok , jot lähden kännyn ostoon.. vanhast hajos se paikka johon laitetaan se laturi , ja isäntä yrittää kyl sihen uut osaa pyydystää, mut epäilen, et ei tul koskaan kunttoo .. jot jokin sit tilalle .. itse ihastuin tuohon nokian punaiseen e 75 ... muut vähän hintava , jot mietin nyt täs matkan ajan , kun koht gigantiin tiemme vie ..ja sit siivousta , saunaan ja joskos tänään väsäis pitzan .. lauantai illan ratox.. hyvää viikonloppua napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 13:32

Kyllä ihan hyvin. Tuli käytyä jo suolla hiihtelemässä. Sieltä tuli potkua.Laitoin ruuan ja maha täyteen
kaikenlaista.Korjasin lintujen ruokaautomaatin ja latasin síemeniä. Nyt on paljon erilaisia pikkulintuja .Ei laskemaan pysty. Latukelkkakin meni peltoaukealla ,veti latua.Ihmisiä paljon ulkona.
Meinaan leipomaan ruveta kun on viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 15:56

Kiitos kysymästä. Päiväni sujui oikein hyvin. 9 tuntia työmaalla ja äsken vielä lenkki raikkaassa talvisäässä. Kohta saunaan ja lepäilyä. Aamulla kello herättää taas viideltä ja eikun duuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:20

En oo tehny tännäi mittää. Pakollinen ruokakauppareissu tosin tuli heitettyä, mutta siinä se. Siivota pitäis, mut eestähän nuo löytää. Ei vaan oo ollut potkua tehdä mitään. Ja kuiteskin aika on mennyt kuin siivillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 17:50

Päivä lähti erinomaisesti käyntiin. Kaupalla kävin aamusta ja sitten katsoinkin kaikki mahdolliset mäenlaskut mitä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2010 - 22:19

Hyvin on päivä mennyt. Kaikki mahdolliset urheiluohjelmat katsoin, ja niitähän riitti.